V síti Paegas si lze vytvořit vlastní informační kanál

Praha, 4. 12. 2001 - Novou službu s názvem Moje Info nabízí od včerejšího dne společnost RadioMobil. Moje Info umožňuje všem zákazníkům sítě Paegas založení vlastního informačního kanálu. Informace z tohoto kanálu jsou poté zasílány všem uživatelům sítě Paegas, kteří si odběr těchto informací objednají.

"Služba najde uplatnění všude, kde dochází ke sdělování stejné informace skupině osob. Oblastí, kde lze tuto službu využít, je tak celá řada. Společnosti mohou například jejím prostřednictvím velmi efektivně komunikovat se svými zákazníky a obchodními partnery. Moje Info může zlepšit komunikaci i uvnitř firmy založením vnitrofiremních informačních kanálů. Naši novou službu však uvítá i široká veřejnost. Využití nalezne třeba v rámci různých zájmových kroužků a fanklubů," říká Robert Chvátal, marketingový ředitel a člen představenstva společnosti RadioMobil.

Popis služby
Založit informační kanál si může každý uživatel sítě Paegas. Při zřízení kanálu si vlastník definuje, zda bude jeho informační kanál veřejný, nebo soukromý. Veřejné informační kanály jsou přístupné všem uživatelům sítě Paegas a jejich seznam je uveden v Katalogu veřejných kanálů na adrese www.click.cz. Soukromé kanály jsou na rozdíl od kanálů veřejných určeny pouze pro uzavřené skupiny uživatelů a v Katalogu uvedeny nejsou. Vlastník soukromého kanálu může navíc definovat seznam telefonních čísel, která budou mít přístup k rozesílaným informacím, a tím zamezí v přístupu do kanálu ostatním uživatelům.

Po založení informačního kanálu již vlastník může vkládat přípěvky. Ty jsou rozesílány všem, kdo jsou k odběru informací z tohoto kanálu přihlášeni. Služba Moje Info funguje podobně jako Paegas Info: informace si odběratel může nechat zaslat buď jednorázově, nebo je možné objednat si pravidelné zasílání nových zpráv. Za doručení zprávy platí dle konkrétního nastavení kanálu buď její příjemce, nebo majitel kanálu Moje Info. Druhou variantu využijí především firmy, které budou prostřednictvím informačního kanálu rozesílat např. reklamu. Na rozdíl od spammingu (hromadného rozesílání nechtěných zpráv) však tyto informace obdrží pouze zákazník, který si je vyžádá.

Informační kanál je možné založit a spravovat přes internet na adrese www.click.cz v rámci ClickProfilu v položce SMS služby, dále prostřednictvím ClickWAPu nebo pomocí SMS. Stejným způsobem je možné se přihlásit k odběru informací z informačního kanálu.

Příklady využití
Způsobů možného využití této služby je celá řada. Uplatnění nalezne jak v komerční, tak v nekomerční sféře. Službu Moje Info lze používat jako nástroj věrnostních programů nebo k zasílání aktuálních nabídek obchodníků. Např. restaurace mohou prostřednictvím vlastního infokanálu zasílat návštěvníkům informace o poledním menu či o happy hour. Realitní kanceláře mohou informovat především o aktuální nabídce realit. Cestovní kanceláře mohou informovat své klienty o nabídce last minute zájezdů. Knižní či hudební vydavatelství mohou svým zákazníkům zasílat informace o novinkách, hitparádách prodejů či zajímavostech z daného oboru. Příkladem využití v nekomerční sféře jsou divadla, která díky svému infokanálu mohou informovat diváky o termínu zahájení předprodeje vstupenek či o připravovaných premiérách. Využití nalezne nová služba také u různých zájmových skupin a fanklubů, které mohou jejím prostřednictvím informovat své členy např. o aktuálním programu oblíbeného týmu, výsledcích zápasů či nejrůznějších zajímavostech.

Cena
Za provoz služby Moje Info zaplatí vlastník kanálu roční paušál ve výši 100 Kč (v případě informačního kanálu, jehož název je dlouhý 5 až 9 znaků) nebo 800 Kč (v případě informačního kanálu, jehož název je dlouhý 3 až 4 znaky). SMS přijatá z kanálu Moje Info stojí 1,50 Kč a tuto cenu zaplatí dle konkrétního nastavení buď příjemce zprávy, nebo vlastník kanálu. SMS zaslaná na číslo 5566 je zpoplatněna dle tarifu zákazníka.

Podrobný návod k využití služby Moje Info lze najít na internetových adresách www.paegas.cz a www.paegasprofessional.cz a také v brožurách, které jsou zákazníkům k dispozici v prodejnách Paegas.
 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz