Praha, 6. června 2011 – Doba letních hudebních festivalů je za dveřmi. T-Mobile se již počtvrté v řadě stává generálním partnerem festivalu Rock for People, opět pod značkou t-music. Pro návštěvníky je nachystáno hned několik novinek, jako například zvýhodněné vstupenky na 5. července nebo vědomostní soutěž o velmi atraktivní ceny.
„Být fanouškem hudby a zároveň naším zákazníkem se opravdu vyplatí,“ říká Markéta Vychytilová, senior manažerka sponsoringu a akcí společnosti T-Mobile, a doplňuje: „Věrné klienty odměníme zvýhodněným nákupem vstupenek, na místě pak i dalšími praktickými dárky – pláštěnkou, sedákem, či dekou. Luxusní výhled na pódium budou mít zajištěn ze stanu t-music sky a v rámci kouzelného úterý 5. 7. je pro ně navíc připraveno i osvěžující překvapení.“
Sedmnáctý ročník oblíbené hudební akce Rock for People se v letošním roce uskuteční v termínu od 2. – 5. července, opět ve Festival parku v Hradci Králové. A na jaké lahůdky se mohou fanoušci dobré muziky těšit?
Dvě vstupenky za cenu jedné
Dnešním dnem je zahájen prodej vstupenek v režimu 1+1 na kouzelné úterý 5. července. Každý zákazník, který si koupí lístek na 5. 7. 2011, získá dva lístky za cenu jednoho. Akce končí 1. července o půlnoci. Cena vstupenky je 1 200 Kč, prodávat se bude formou lístku v mobilu na www.t-music.cz/rockforpeople. Jednodenní vstupenka na místě pak bude stát 1 400 Kč na osobu.
SMS soutěž
Čekání na samotnou hudební akci zkrátí i vědomostní soutěž. Ta startuje 20. června a pro všechny návštěvníky jsou připraveny velmi lákavé ceny:
Zájemci se do hry mohou přihlásit zasláním registrační SMS ve tvaru RFP START na číslo 9001103. Poté budou soutěžícím chodit vědomostní otázky, na které je potřeba odpovědět správně a především, v co nejkratším čase. Přes padesát nejrychlejších pak získá výhru. Cena registrační a soutěžní SMS je 3 Kč vč. DPH. Soutěž bude ukončena 11. července. Všichni výherci budou do 18. července informováni textovou zprávou.
A co ještě?
I v letošním roce se zákazníci T-Mobile mohou těšit na dvoupatrový stan t-music sky s jedinečným výhledem na pódium t-music stage z prvního patra. V přízemí si pak mohou hudbou znavení fanoušci dlouhou chvíli zpestřit hraním her v herní zóně.
Pro všechny návštěvníky je pak přichystáno několik zábavných aktivit související s novou mezinárodní kampaní Angry Birds, bezplatné brouzdání na internetu v průběhu celého festivalu, k dispozici bude i stánek s nejnovějšími smartphony a tablety na vyzkoušení. Samozřejmostí je už tradiční dobíjecí stanice. Nově je letos pro účastníky akce připravena úschovna “Festival Lockers“. Zákazníci T-Mobile ji mají zdarma, ostatní zaplatí 50 Kč na den. Festivalový areál je rozlehlý, vhod jistě přijde i možnost zkrátit si cestu na koloběžce.
Zelený festival
Koncentrace několika tisíc lidí na jednom místě vytváří nezanedbatelnou zátěž pro životní prostředí. Organizátoři se proto neustále snaží redukovat celkovou ekologickou stopu festivalu a každý rok přicházejí s novými „zelenými“ nápady.
„Problematika udržitelného rozvoje patří ke klíčovým pilířům společenské odpovědnosti T-Mobile, proto jsme se rozhodli letos podpořit a zprostředkovat nejen služby a zážitky pro účastníky festivalu, ale také finančně podpořit celkový koncept zeleného festivalu, primárně recyklační a třídící program,“ říká Petra Pavičová, manažerka společenské odpovědnosti T-Mobile.
Letos podruhé projde přivezenou třídící linkou téměř veškerý odpad generovaný festivalem Rock for People. Systém separovaného sběru a následné recyklace je založen na síti sběrných míst („Green-pointů“), jejichž počet byl značně navýšen. Do samostatných velkých košů bude možné zvlášť odkládat plasty, papír a hliník, případně i sklo. Protože Rock for People se rozhodl být opravdu „zelenější“, podporuje také jinou dopravu na místo než individuální (např. do areálu bude jezdit kyvadlová doprava, půjčovat se budou koloběžky a pro cyklisty jsou připraveny stojany na kola). Šetřit se budou rovněž naše lesy, neboť veškeré propagační materiály budou vytištěny na recyklovaném papíru, recyklovaný bude i toaletní papír v 250 TOI TOI budkách. Seznámit se s aktuálními environmentálními problémy (jako je výroba solární energie) se mohou návštěvníci v Zeleném městečku, nad nímž převzala záštitu organizace Greenpeace.
A program na závěr
I tentokrát se na pódiích vystřídají kapely zvučných jmen, jako jsou My Chemical Romance, Paramore, Pendulum, Bullet For My Valentine, The Streets, Digitalism, Kate Nash, Jimmy Eat World a mnozí další. Z českých luhů a hájů se pak můžeme těšit například na Charlie Straigt, Chinaski, Kryštof, Michal Hrůza, Nightwork, Mother´s Angels, Republic of Two, Skyline, Sto zvířat, Sunshine, Tata Bojs, Tři sestry, Wohnout nebo Vypsaná Fixa.
Více informací na www.rockforpeople.cz.
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz