RadioMobil spustil novou službu Paegas Recepce
Praha, 12. listopadu 2001 - Novou službu Paegas Recepce mohou od dnešního dne využívat zákazníci společnosti RadioMobil. Paegas Recepce je automatický hlasový informační systém, který umožňuje zřízení a obsluhu vlastní virtuální recepce a zákaznické infolinky.
"Chceme, aby všichni naši zákazníci měli vždy jako jedni z prvních možnost využívat služby, které dnes mobilní komunikace nabízejí. Naši novou službu jsme tentokrát vyvinuli především pro malé a střední společnosti, které jistě uvítají možnost provozovat vlastní profesionální recepci nebo zákaznickou infolinku, a to bez nutnosti přijímání nových zaměstnanců. Paegas Recepce totiž zákazníkovi ušetří peníze a navíc může být využívána 24 hodin denně 7 dní v týdnu," uvedl Robert Chvátal, marketingový ředitel a člen představenstva společnosti RadioMobil.
Služba Paegas Recepce je založená na technologii tzv. IVR hostingu (hostování IVR - Interactive Voice Response). Ta umožňuje zákazníkovi vytvořit si vlastní automatický hlasový informační systém, díky němuž lze provozovat jak univerzální hlasovou schránku a vlastní virtuální recepci (telefonní ústřednu), tak vlastní zákaznickou infolinku.
Hlasový informační systém je součástí hlasové schránky ClickBox a umožňuje, aby si volající sám prostřednictvím tónové volby určoval další průběh hovoru. Po dovolání se do schránky je volajícímu nejdříve přehrána informace s nabídkou možných voleb. Na základě volby tónu je pak možné přehrát zvukový soubor, přepojit na předdefinované telefonní číslo nebo zanechat vzkaz do odkazové schránky.
Aktivace a administrace celého systému je možná prostřednictvím internetu na adrese www.click.cz nebo telefonu na čísle 3322. Podmínkou využívání Paegas Recepce je aktivace služby ClickBox. Zákazník tak zaplatí pouze aktivační poplatek za využívání ClickBoxu ve výši 90 Kč a měsíční paušál 90 Kč. Hovory přepojené v rámci Paegas Recepce jsou účtovány běžnou sazbou dle příslušného tarifu SIM karty, na které je tato služba aktivována.
Služba je určena všem, pro které je důležitý profesionální kontakt se zákazníky a dalšími obchodními partnery. Je tedy vhodná jak pro jednotlivce, tak pro malé a středně velké společnosti. Uplatnění ale nalezne také u větších společností, které pracují v prostředí nevhodném pro provozování klasické recepce (stavební společnosti, školy atp.).
O společnosti
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz