RadioMobil představil řadu novinek

Brno, 15. října 2001 - Společnost RadioMobil dnes na mezinárodním veletrhu informačních technologií Invex představila nové služby, které ještě do konce roku 2001 nabídne svým zákazníkům. Především pro oblast zábavy a volného času jsou určeny služby Audio Pohlednice a Hlasová SMS zpráva. Služba MojeInfo nabízí efektivní způsob sdělování informací většímu okruhu příjemců. Paegas Recepce je automatický hlasový informační systém určený zejména pro malé a střední společnosti.

"Chceme, aby všichni zákazníci RadioMobilu měli možnost využít služeb, které dnes mobilní komunikace nabízejí. Zaměřili jsme se proto jak na oblast zábavy a volného času, tak i na produkty, které jsou připraveny pro malé a střední podniky," uvedl Robert Chvátal, marketingový ředitel společnosti RadioMobil.

Služba Audio Pohlednice umožňuje zasílání zábavných zvukových vzkazů prostřednictvím mobilního telefonu. Na telefonním čísle 6666 mají uživatelé sítě Paegas k dispozici rozsáhlou databázi pohlednic členěných do různých kategorií dle typu zasílaného vzkazu a příležitosti, při které je zasílán (blahopřání, pozvánky na?, vtipy, písničky atd.). Volající si prostřednictvím tónové volby vybere pohlednici, namluví vlastní komentář a zadá číslo příjemce. Po doručení pohlednice je mu zaslána SMS doručenka. Z pohledu příjemce se pohlednice chová jako každý jiný příchozí hovor.

Služba Hlasová SMS zpráva umožňuje zákazníkům sítě Paegas zasílání krátkých textových zpráv také do pevných telekomunikačních sítí. Prostřednictvím technologie Text to Speech je odeslaná zpráva nejprve převedena na hlasový záznam a poté doručena na zvolené telefonní číslo. Je možné odesílat zprávy v českém a anglickém jazyce.

Služba MojeInfo umožňuje vytvoření vlastního informačního SMS kanálu. Informace od zřizovatele kanálu jsou doručovány všem účastníkům přihlášeným k odběru informací z tohoto kanálu. Způsobů možného využití této služby je celá řada. Společnosti ji mohou využívat pro komunikaci se svými zákazníky, dodavateli nebo zaměstnanci. MojeInfo lze použít například jako nástroj loajalitních programů nebo k zasílání aktuálních nabídek obchodníků. Využití tato služba ale nalezne také mezi širokou veřejností. Podobně jako SMS chat je MojeInfo určeno pro komunikaci mezi lidmi se společnými zájmy. Na rozdíl od chatu se ale používá v případě, kdy od příjemce nepožadujeme zpětnou vazbu. Uplatnění proto nalezne například jako nástroj pro sdělování informací v rámci různých funklubů a zájmových skupin.

Služba Paegas Recepce umožňuje zákazníkovi provozování vlastní virtuální recepce (telefonní ústředny) a také vlastní zákaznické linky. To vše bez nutnosti přijímání nových zaměstnanců. Služba je založená na technologii tzv. IVR hostingu (hostování IVR - Interactive Voice Response), při kterém si volající sám prostřednictvím tónové volby určuje další průběh hovoru. IVR je zákazníkovi předřazeno před jeho hlasovou schránku ClickBox. Po dovolání se do schránky je volajícímu nejdříve přehrána informace s nabídkou možných voleb. Na základě volby tónu je pak možné přehrát zvukový soubor, přepojit na předdefinované telefonní číslo nebo zanechat vzkaz do odkazové schránky. Administrace celého systému je možná prostřednictvím internetu nebo telefonu. Služba je určena všem společnostem, pro které je důležitý profesionální kontakt se zákazníky a dalšími obchodními partnery. Je vhodná především pro malé a středně velké společnosti. Uplatnění ale nalezne také u větších společností, které pracují v prostředí nevhodném pro provozování klasické recepce (stavební společnosti, školy atp.)

Nové funkce byly zapracovány také do ClickBoxu. ClickBox je inteligentní elektronická schránka, ve které se ukládají hlasové, e-mailové a faxové zprávy. Je možné ji ovládat (přehrávání, prohlížení, upravování a přeposílání zpráv) prostřednictvím telefonu (volání, WAP) nebo internetu. ClickBox jako jedna z prvních služeb na světě také umožňuje dvě zcela revoluční novinky - hlasové ovládání a čtení textu. Díky hlasovému ovládání se může zákazník pomocí jednoduchých a logických hlasových příkazů pohybovat ve schránce a aktivovat její funkce. Čtení textu dává možnost nechat si do mobilního telefonu elektronickým hlasem přečíst záhlaví nebo i celý text e-mailu. Pro čtení je možné zvolit českou nebo anglickou výslovnost. Nově je možnost čtení e-mailů zpřístupněna také uživatelům bezplatné služby ClickBox Easy. Novou vlastností ClickBoxu je možnost odesílání SMS zpráv přímo z internetového a wapového rozhraní ClickBoxu. Nově je také možné zasílání kombinovaných zpráv, kdy je tentýž text zaslán jako e-mail, fax a SMS zpráva.

Bližší informace o službách nabízených společností RadioMobil najdete na internetové adrese www.paegas.cz.



Od Invexu 2000 do Invexu 2001 aneb další rok se společností RadioMobil

Minulý týden společnost RadioMobil získala svoji 2,5miliontou zákaznici. Znamená to tedy, že služeb sítě Paegas v současnosti využívá již čtvrtina české populace.

Pokrytí a kvalita sítě
V letošním roce společnost RadioMobil proinvestuje celkem téměř 10 miliard korun. Většina z těchto prostředků je směřována právě do rozvoje a zvyšování kvality sítě. Také proto společnost RadioMobil v současnosti disponuje nejvyšším počtem základnových stanic v ČR. Od okamžiku, kdy jsme dosáhli 98% pokrytí české populace, se počet těchto stanic v síti Paegas zdvojnásobil. V letošním roce jsme též dokončili implementaci technologie EFR, díky které nyní dosahujeme vysoké kvality přenášeného zvuku.

Nové služby
Nabídkou služeb založených na nejmodernějších technologiích Paegas potvrdil svoji pozici inovátora. Jako první český operátor uvedl služby založené na určování polohy mobilního telefonu: Paegas Locator, Paegas SMS Locator a Paegas Navigator. Paegas Locator a SMS Locator umožňují oprávněným osobám určovat zeměpisnou polohu mobilních telefonů vybavených speciální kartou Paegas Profi SIM. Obě služby fungují na stejném principu s tím rozdílem, že zjištěná poloha u Paegas SMS Locator není zobrazována na počítačové mapě, ale je tazateli doručena na mobilní telefon ve formě SMS. Díky jednoduché obsluze najde Paegas SMS Locator uplatnění nejenom v profesních oblastech spojených s pohybem v terénu, ale ocení jej například rodiče, kteří budou mít pod dohledem své děti. Obě služby jsou samozřejmě zabezpečeny proti zneužití neoprávněnou osobou. Paegas Navigator vyhledá na základě dotazu zákazníka požadovaný objekt v jeho okolí, např. lékárnu, nejbližší čerpací stanici nebo penzion. Služba funguje na bázi SMS a zákazník navíc nemusí zadávat místo, kde se nachází - Paegas Navigator zjistí jeho polohu sám.

Společnost RadioMobil se vydala jako první cestou mobilních plateb. Zákazník si může prostřednictvím mobilního telefonu zakoupit nápoj u automatů Coca-Cola pouhým vytočením jednoho čísla a zadáním požadovaných údajů. Na stejném principu funguje nově i možnost mytí aut u myček na čerpacích stanicích Aral. Platba za využívání těchto služeb je tarifnímu zákazníkovi účtována v pravidelném měsíčním vyúčtování, majiteli předplacené karty Twist je přímo odečtena z kreditu.

Paegas je v současné době také největším poskytovatelem služeb GSM bankovnictví. Prostřednictvím Paegas GSM Banking mohou zákazníci sami bezpečně provádět operace se svým bankovním účtem. Pomocí mobilního telefonu mohou např. zjistit aktuální zůstatek na účtu, sledovat jeho historii, zadávat příkazy k úhradě, zřizovat termínované vklady nebo získávat informace o měnových kurzech a úrokových sazbách. Služba, umožňující zákazníkovi vyřizovat bankovní transakce bez osobní návštěvy v jakoukoliv denní dobu 365 dní v roce, je založena na technologii SIM Toolkit a je maximálně bezpečná a pohodlná.

Významným trendem v ovládání služeb mobilní komunikace je propojení mobilního telefonu s internetem. Společnost RadioMobil loni představila portál Paegas Click, umožňující zákazníkovi přímý přístup k informacím a vlastní nastavení služeb. Prostřednictvím webového rozhraní lze nejenom upravovat profil služeb, ale také využívat elektronickou schránku na principu unified messaging, kdy se všechny formáty zpráv (SMS, e-mail, fax, hlasový vzkaz) shromažďují na jednom místě a jsou vzájemně převoditelné. Od srpna je k dispozici také syntéza řeči, kdy jsou psané zprávy počítačovým systémem převáděny do hlasové podoby.

Pro zábavu a volný čas je určena služba ClickFun, která umožňuje zákazníkovi sítě Paegas přizpůsobit si mobilní telefon dle svých představ a potřeb. Široká nabídka nejrůznějších typů zvonění, log, obrázkových zpráv SMS, comicsů, témat a profilů je přitom zaměřena na domácí obsah.

Kvalitní a výhodné připojení k internetu, intranetu či WAPu z mobilního telefonu zajišťuje služba Paegas GPRS. Její výhodou je vysoká rychlost datových přenosů a nepřetržité on-line spojení bez nutnosti vytáčet před každým datovým přenosem. Zákazník navíc neplatí za dobu připojení, ale pouze za přenesená data.

Uživatelé předplacených karet Twist mají ještě větší komfort při dobíjení kreditu. Vedle kuponového způsobu dobíjení karet mohou nyní využívat i bankomaty a nově také možnost dobíjení kreditu prostřednictvím terminálů CCS na čerpacích stanicích po celé České republice. Při cestách do zahraničí mohou volat v roamingu s přímým voláním již ve všech sousedních zemích, nejnověji na Slovensku v síti Globtel. Paegas Twist Roaming s přímým voláním lze v současné době využít celkem v sedmi zemích světa.

V rámci procesu dalšího zkvalitňování služeb zákazníkům a sledování jejich potřeb jsme letos v červnu uvedli novou značku Paegas Professional, která soustřeďuje služby pro firemní klientelu.

Nejlepší poměr ceny a dosažené hodnoty
V září byly představeny nové tarify, které patří k nejvýhodnějším na českém trhu. S cenovým zvýhodněním HIT lze v síti Paegas volat již od dvou korun za minutu a zprávy SMS vyjdou na pouhou 1 Kč. Zákazníci navíc volají stále za stejně výhodné ceny ve špičce a mimo špičku, v pracovní dny a dny pracovního klidu. Po první provolané minutě je hovor účtován po sekundách, a zákazník tak platí pouze to, co skutečně provolá. Zjednodušení doznalo i účtování vnitrostátních hovorů: platí pouze dvě sazby, a to za volání v síti Paegas a za volání do ostatních sítí. Ke každému z nových tarifů může zákazník obdržet další SIM kartu v rámci programu Paegas Partner. Dle zvoleného tarifu je možno získat jednu až tři další SIM karty.

Pro majitele předplacených karet Twist, kteří komunikují převážně prostřednictvím SMS zpráv, je určen nový tarif Twist SMS, v jehož rámci vyjde odeslání zprávy SMS na pouhé 1,70 Kč. V platnosti nadále zůstává tarif Twist Standard. Přechod mezi oběma tarify je možný prostřednictvím bezplatné linky, a každý zákazník si tak může vybrat takový tarifní plán, který mu vyhovuje. Noví zákazníci uvítají výhodnou cenu karty Twist, za kterou od září zaplatí pouze 699 Kč včetně 400korunového kreditu. Pokud se rozhodnou pro bankovní Twist kartu, zaplatí 899 Kč.

Firemní zákazníci sítě Paegas mají od podzimu možnost využít sjednocených roamingových tarifů. Ty vznikly v rámci skupiny T-Mobile, do níž patří mobilní operátoři spoluvlastnění společností Deutsche Telekom. Tyto tarify jsou nabízeny pod názvem WorldClass a umožňují volání ve 26 zemích světa od 37 Kč za minutu. Zákazníci tak již nemusejí před každou cestou do zahraničí zjišťovat ceny za volání v jednotlivých zemích a Paegas jim zaručuje kvalitu služeb včetně jednoduchosti a transparentnosti vyúčtování roamingových hovorů.

Péče o zákazníky
Vedle širokého spektra nabízených služeb a produktů je ve společnosti RadioMobil kladen velký důraz na kvalitní a soustavnou péči o zákazníky. Zákazník sítě Paegas se na nás může se svými dotazy obracet 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Jeho požadavky řeší dvě InfoCentra Paegas v Praze a Lounech, výstavba třetího InfoCentra v Hradci Králové byla zahájena letos.

V rámci InfoCenter dochází denně k bezmála 40 tisícům kontaktů. Pro zajištění hladkého fungování vyvinul RadioMobil na platformě Clarify vlastní inteligentní systém CRM. Ten mimo jiné dokáže vyhodnotit profil volajícího a podle historie jeho předešlých kontaktů s InfoCentrem vybere operátora, jehož znalosti a informace nejvíce odpovídají pravděpodobným požadavkům klienta. O tom, jak je pro společnost RadioMobil důležitá spokojenost zákazníků, svědčí na tisíc zaměstnanců, kteří v InfoCentrech pracují.



Naši partneři na veletrhu Invex 2001

Řada společností, které na letošním Invexu prezentují své služby, využívá pro své aplikace moderní technologie RadioMobilu. Někteří z našich partnerů přihlásili své inovativní služby do soutěže Křišťálový disk: Conel (systém Agnes), Datasys (řešení Paegas Mobil Change), PVT (služba Internetbanking), Tesla (systém NaviPAQ).

Seznam našich partnerů můžete najít v této příloze.
 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz