Praha, 10. července 2003 - Pro zákazníky, kteří mají pochybnosti o částce účtované za příslušný měsíc, připravil T-Mobile novou službu. Pokud se vše nevysvětlí do 24 hodin, budou zákazníkovi peníze okamžitě připsány zpět na účet a zůstanou na něm až do vyřešení celé záležitosti. Tato novinka, zajišťující rychlé a přednostní vyřizování požadavků zákazníků, platí pro všechny, kdo hradí své vyúčtování prostřednictvím inkasa.
Konkrétně vše probíhá následovně: Jestliže zákazník nesouhlasí s výší inkasované částky, stačí jeden telefonát na infolinku T-Mobile. Pokud se vše nevysvětlí okamžitě nebo pokud zákazníka nekontaktuje pracovník oddělení péče o zákazníky do 24 hodin (pracovní dny), společnost T-Mobile zákazníkovi zpochybněnou částku okamžitě zašle zpět na jeho účet.
"Novinku, kterou nabízíme jako jediný operátor na českém trhu, zavádíme právě u úhrady vyúčtování inkasem, protože tento nástroj je flexibilní a dovoluje nám převody provádět velmi jednoduše. Klienti, kteří již dnes inkaso využívají (jde o téměř třetinu tarifních zákazníků), díky němu ušetří spoustu času a navíc mají v případě nejasností záruku rychlého řešení," říká Jiří Hájek, tiskový mluvčí společnosti T-Mobile.
Záruka vrácení platby je určena jak pro současné uživatele inkasa, tak pro zákazníky, kteří se jej teprve rozhodnou zřídit. Při zavedení inkasa získává zákazník i něco navíc: zvýhodněnou cenu ve výši 1 Kč za vystavení podorobného výpisu hovorů a 50 Bonus bodů.
T-Mobile Czech Republic a.s. je prvním a jediným domácím operátorem v České republice, který je členem globální telekomunikační skupiny. V průzkumu Reader's Digest European Trusted Brands 2002 T-Mobile zvítězil v kategorii Nejdůvěryhodnější mobilní operátor v ČR. Více informací o společnosti a službách na www.t-mobile.cz.
T-Mobile International, jedna ze čtyř strategických divizí koncernu Deutsche Telekom AG, patří k předním mezinárodním poskytovatelům služeb mobilní komunikace. Dceřiné a přidružené společnosti Deutsche Telekom poskytují služby více než 86 miliónům uživatelů mobilních telefonů na celém světě. T-Mobile je prvním transatlantickým mobilním operátorem, který využívá digitální bezdrátovou technologii standardu GSM. V říjnu 2002 získala skupina T-Mobile prestižní ocenění World Communication Awards 2002 v kategorii Nejlepší mobilní operátor pro Evropu, Střední východ a Afriku. Více na www.t-mobile.net.
Kontakty pro novináře:
Jiří Hájek Martina Kemrová
Ředitel firemní komunikace Manažerka externí komunikace
T-Mobile Czech Republic a.s. T-Mobile Czech Republic a.s.
E-mail: ji.hajek@t-mobile.cz E-mail: martina.kemrova@t-mobile.cz
Tel.: 603 620 130 Tel.: 603 620 150
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz