Kaktus má už 76 tisíc zákazníků, chystá kampaň a soutěž

Celkem 70 % kaktusáků používá data
Pro SIM aktivované od 1. června bude nově Facebook zdarma s datovým balíčkem
Stávající zákazníci mají FCB zadarmo i bez balíčku napořád
FB odbavil požadavky 28 806 zákazníků, nově bude i web chat
Nová kampaň s populárními youtubery a soutěžemi o ceny 

Kaktus už má 76 000 zákazníků, přičemž 70 % z nich používá data a 60 % Facebok zdarma. Prvního června končí časově omezená promo akce na fejsbůček zdarma. Zákazníci, kteří si SIM aktivují až po 31. květnu, budou mít data na Facebook zadarmo s aktivním datovým balíčkem, pro stávající kaktusáky se nic nemění.  Nově Kaktus připravuje soutěž o zajímavé ceny, web chat a kampaň s Youtubery a hashtagem #boduju. 

Už teď klienti nejčastěji aktivují právě datové balíčky (55 %), pak ty s volnými minutami (26 %), v závěsu se drží SMS (19 %). U datových balíčků se z 65% kupují samoobnovující, které není třeba obnovovat, tudíž nevyčerpaná data nemohou propadnout. 

Kaktusáci si oblíbili aplikaci na správu svého účtu. Ta nyní eviduje přes 27 700 stažení, 80 % ze všech transakcí se týká administrace balíčků. Operátor za první čtyři měsíce tohoto roku odbavil téměř 29 tisíc dotazů na FB. Protože některým zákazníkům chyběl klasický chat, brzy přibude web chat jako další komunikační kanál. 

Od 31. 5. do 14. 6. bude probíhat nová pichlavá kampaň Kaktusu ve spolupráci s populárními českými youtubery. Patří mezi ně i Jirka Král, Johnny Valda nebo MadBrosChannel. Youtubeři budou propojeni hastagem #boduju, každý si ale může zadané téma Strasti balení zpracovat úplně po svém. Ostatní kaktusáci pak mohou soutěžit o zajímavé ceny – připraveny jsou HTC Desire 816 se SIM a kreditem pět tisíc, telefon HTC Desire 816 nebo selfie tyč. 

Víc o soutěži se všichni dozví na www.fb.com/kaktus už 31. května. 

Yooutubeři svým počinem plynule odstartují další kreslenou kaktusí kampaň z pera Saatchi & Saatchi. Ta vznikla na základě zážitků posbíraných od teenagerů v rámci ankety, kterou pro „bodlinu“ připravil PerfectCrowd. 

Více informací na www.mujkaktus.cz

O Kaktusu
Kaktus je mobilní operátor, který je určen mladým lidem a baví ho dělat věci po svém. Rozhodl se odlišovat především jednoduchou a férovou nabídkou služeb bez závazku. Svým zákazníkům dopřává data na Facebook zadarmo (s datovým balíčkem). Na trhu je už od 3. 10. 2013 a má přes 76 tisíc zákazníků. Kaktus na rozdíl od jiných operátorů poskytuje služby především internetovým uživatelům a svým zákazníkům tak nějak po kaktusovsku tyká.

 


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz