Praha, 11. ledna 2016 - Zaměstnanci operátora již počtvrté přispívali do sbírkové aplikace Pomáhejme příběhům, do které sami vkládali silné příběhy o svých přátelích, sousedech, známých či dokonce o své vlastní rodině. V porovnání s prvním ročníkem se počet podpořených více než ztrojnásobil – letos se sešlo 35 silných návrhů na podporu lidí, kteří se statečně perou s nepřízní osudu. Bylo mezi nimi 21 dětí a 14 dospělých, vážně nemocných, s vrozeným postižením nebo po fatálním úraze. Pracovníci mezi sebou vybrali 715 950 Kč, T-Mobile částku zdvojnásobil, celkem se tak vybralo 1 431 900 Kč.
„Není nic lepšího než přesně adresovaná a rychlá pomoc, kde navíc sami zaměstnanci přímo ovlivňují komu a na co přesně částka jde. Těší nás, že kolegové napříč celou firmou nejsou lhostejní, naopak si stále více všímají svého okolí. Jsou tak příkladem pro ostatní,“ říká Eva Karasová, manažerka společenské odpovědnosti T-Mobile.
Průměrný příspěvek od jednoho zaměstnance letos činil 1 657 korun a často byl rozdělen mezi několik příběhů. Pomoci v nouzi blízké osobě může každý pracovník firmy, stačí jen popsat situaci potřebného v rámci sbírkové aplikace a vložit prvních tisíc korun. Během dvou týdnů pak ostatní kolegové přihazují k jednotlivým příběhům libovolné finanční částky. T-Mobile všechny příspěvky zdvojnásobí.
Vybrané peníze jdou na různé účely – zpravidla se přispívá na speciální léčbu, náročnou rehabilitaci, ozdravné pobyty, zdravotní pomůcky, asistenci, pořízení vozíku či úpravu bydlení. Zejména u starších jedinců jde ale mnohdy o splnění snu – např. taneční kurz pro postižené, speciální sportovní pomůcky pro paralympioničku, dvoukolo pro slepce a doprovod nebo speciální koloběžka pro chlapce po amputaci nohy.
Letošní sbírka Pomáhejme příběhům se poprvé konala v rámci Giving Tuesday. Zaměstnanci T-Mobile se do tohoto světového svátku dobrovolnictví a dárcovství zapojili i dalšími aktivitami – dobrovolnictvím v různých neziskových organizacích, sbírkou šatstva, jejíž výtěžek šel na gerontopsychiatra v domově Sue Ryder a akcí Šálek dobrého skutku ve prospěch dobročinné organizace Popálky, konkrétně poradenství pro děti a mladé po úrazu popálením.
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz