Zuzana Labantová posiluje marketingové oddělení T-Mobile

Praha 16. září 2008 - Novou posilou marketingového oddělení T-Mobile se na počátku září stala Zuzana Labantová (25), jež nastoupila na pozici Senior Media Specialista. V této funkci střídá Moniku Vyhnalovou, která během svého více než sedmitiletého angažmá v T-Mobile byla nepostradatelnou součástí týmu a nyní odchází na mateřskou dovolenou.

Zuzana Labantová před příchodem do T-Mobile zastávala pozici planning manager v OMD Czech, a. s (2006-2008). Během více než dvouletého působení zde zodpovídala za strategické plánování, budgeting projektů, dohlížela na ATL a částečně i BTL kampaně klienta, získala důkladné zkušenosti v oblastech evaluace kampaní, analýzy mediálního trhu a TA.

Zuzana Labantová vystudovala Fakultu sociálních věd Masarykovy Univerzity v Brně, obor Mediální studia a žurnalistika + Religionistika. V současné době se dále vzdělává na Fakultě sociálních studií Univerzity Karlovy v Praze v magisterském oboru Mediální studia.

Zuzana Labantová je svobodná, ve volném čase ráda cestuje a věnuje se literatuře, tanci a sportu.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz