Zákazníci v Magentě 1 mohou nyní společná data skutečně sdílet

28. ledna 2019 - T-Mobile přichází po téměř roce fungování služby Magenta 1 s úpravou jednoho z benefitů – společných dat navíc. Novinka umožňuje zákazníkům se čtyřmi a více službami přerozdělit společná data mezi jednotlivé členy a mít tak spotřebu dat pod kontrolou. Nastavení limitů lze jednoduše provést na webu v samoobsluze a v aplikaci Můj T-Mobile.

Je to téměř rok, co T-Mobile vloni v únoru spustil novou službu Magenta 1. Tato služba přináší rezidentním zákazníkům výhody na základě spojení mobilních a pevných služeb pod jednu smlouvu. Čím víc služeb si zákazník pořídí, tím víc výhod od operátora dostane. Jednou z výhod, kterou zákazníci se čtyřmi a pěti službami získají, jsou společná data navíc. Jejich výše závisí na dosažené úrovni Magenty 1, u čtyřech služeb jde o 10 GB dat, v případě 5 nebo více služeb je to 15 GB dat navíc. Zákazníci se 4 a více službami tvoří za jedenáct měsíců fungování služby více než 25 %.

Doposud byl datový limit rozdělen poměrně rovným dílem mezi všechny relevantní členy skupiny, kdy na sdílená data mají nárok i zákazníci předplacených karet zařazených do Magenty 1. Nyní nově mohou zákazníci společná data rozdělovat mezi jednotlivé členy tak, jak chtějí a potřebují. „Společná data v Magenta 1 patří k nejoblíbenějším benefitům T-Mobile nabídky, ale našim zákazníkům až doteď chyběla moznost si je flexibilně rozdělit v rámci své skupiny,“ říká Juraj Bóna, ředitel B2C marketingu a řízení produktů T-Mobile, a doplňuje: „Pozorně nasloucháme všem zákaznickým připomínkám a požadavkům a snažíme se naše služby vylepšovat, jak je to možné. Jsem proto rád, že jsme správu dat ve skupině zpřístupnili, a že tak tento benefit bude pro zákazníka ještě užitečnější.

Nová funkce je velmi praktická. Pokud zákazník například ví, že se na konci zúčtovacího období chystá na dovolenou v EU a bude svým blízkých chtít posílat fotky a videa, může nastavit všem členům v Magentě 1 celkový limit třeba na 7 GB a nemusí se obávat, že by mu během dovolené potřebná data chyběla. Nebo pokud se blíží oblíbený sportovní přenos a zákazník zrovna nebude u své televize, může si dát data stranou a zápas i tak v klidu sledovat mimo domov. A možnost individuálního nastavení s maximálním limitem jistě ocení také rodiče, kteří již nemusí řešit, že jejich potomci již nemají po pár dnech žádná data a navíc spotřebovali data i všem ostatním ve skupině. 

Jak na to?

Princip je jednoduchý. Zákazník, na kterého jsou služby sloučené do Magenty 1 aktivované, může společná data přerozdělit a jednotlivým členům nastavit maximální individuální limity. Toto nastavení lze provést na webu v samoobsluze a v aplikaci Můj T-Mobile. Zákazník ho může v průběhu měsíce měnit, a to libovolně a kolikrát bude chtít. Nastavit sdílení u společných dat mohou všichni nefiremní zákazníci s tarifním řešením i předplacenou kartou Twist, kteří si službu Magenta 1 nově aktivují nebo zvýší svou úroveň Magenty 1 na velkou či největší.

Stávající zákazníci budou moci začít sdílená data přerozdělovat v průběhu února. O této možnosti budou včas informováni. Do té doby platí zatím rozdělení rovným dílem.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz