V listopadu , měsíci kvality vrcholí aktivity odborníků v oblasti jakosti a jejího řízení v České republice. Právě v tomto měsíci byl ustaven Světový den jakosti (druhý čtvrtek v listopadu) a při této příležitosti jsou udělována různá ocenění firmám i jednotlivcům. Do tohoto měsíce je zařazena i mezinárodní konference, kterou pořádá Česká společnost pro jakost ve spolupráci s dalšími partnerskými organizacemi. V letošním roce je jejím mottem "Rozmanitostí ke kvalitě". Obdobné konference jsou pořádány i v ostatních evropských státech pod záštitou Evropské komise a Evropské organizace pro jakost. V rámci jejich konání je vyhlašován výsledek soutěže Manažer kvality roku. Tuto soutěž vyhlásila Evropská organizace pro jakost v roce 2002 a její kriteria byla uplatněna v jednotlivých zemích. Vítězové národních soutěží poté postupují do celoevropského klání, v němž je udělován titul tomu nejlepšímu.
Manažerem kvality roku 2004 se stává Ing. František Havel, ředitel kvality služeb akciové společnosti T-Mobile Czech Republic. za výrazný přínos pro rozvoj sytému managementu jakosti jak uvnitř společnosti, tak i při šíření a rozvoji nových poznatků o jakosti v České republice. Ocenění obdrží i finalista soutěže Ing. Milan Půček, MBA, tajemník Městského úřadu Vsetín a zároveň představitel vedení pro jakost za implementaci systému řízení jakosti v rámci úřadu, který se stal průkopníkem tohoto přístupu v oblasti veřejné správy.
Česká společnost pro jakost již tradičně při příležitosti konání mezinárodní konference uděluje i Cenu Anežky Žaludové na počest české guru jakosti. Paní Dr. Anežka Žaludová stála u zrodu tohoto občanského sdružení, významnou měrou se zasloužila o jeho rozvoj a šíření poznatků o jakosti v tuzemsku. Byla uznávanou autoritou i na mezinárodní úrovni. Působila mimo jiné i jako členka exekutivy Evropské organizace pro jakost.. Cena Anežky Žaludové je udělována jednotlivcům za dlouhodobý přínos pro rozvoj a šíření poznatků o jakosti a jejím řízení na národní úrovni. Držitelem Ceny Anežky Žaludové pro rok 2004 se stává Ing. Josef Křepela, dlouholetý a aktivní člen České společnosti pro jakost. Neocenitelným je zejména jeho přínos v oblasti rozvoje a aplikace statistických metod v řízení jakosti.
Jaké usilí musela společnost T-Mobile vynaložit na získání ocenění Národní ceny ČR za jakost si můžete přečíst zde:
Logo Národní ceny ČR za jakost, stejně jako fotografie z ceremonie přádání tohoto ocenění naleznete zde na t-press - obrazový archiv - sekce služby/ostatní.
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz