Výrazné úspory přináší nyní epidemie T-Mobile také firemním klientům

  • Nový tarif nabízí možnost volání v rámci Privátní sítě za sazbu 0 Kč/min
  • T-Mobile jako první nabízí mezinárodní využití Privátní podnikové sítě
  • Firmy mohou zdvojnásobit počet volných minut a výrazně ušetřit
  • Jednoduché datové připojení přes GPRS zvládne i laik

Praha, 30. září 2003 - Sadu služeb, které klientům umožní využívat mobilní telefon výrazně efektivněji, připravil na podzim T-Mobile pro firemní klienty. "Se začátkem podzimu jsme naši ofenzívu rozšířili i na firemní klientelu, pro kterou jsme nachystali hned několik velmi zajímavých služeb. Potvrzujeme tak naši strategii, která se zaměřuje na jednotlivé segmenty. Na začátku září jsme představili první speciální produkt pro studenty, Tarif Student, a kartu určenou zejména cizincům, Twist Home. Nyní máme atraktivní novinku také pro firmy," uvádí ředitel marketingu pro segment firemních zákazníků Jan Prokeš a doplňuje: "Firmy s vysokým podílem hovorů v rámci Privátní sítě mohou na nákladech na provoz jediného mobilu výrazně ušetřit."
Nový tarif T-Mobile Team Call umožní zákazníkům volání v rámci firmy zcela zdarma. Aktivovat si jej může klient pro libovolný počet SIM karet v rámci Privátní sítě (PS) či Privátní podnikové sítě (PPS). Za měsíční paušál ve výši 700 Kč pak volá svým kolegům bez omezení po celý týden včetně víkendů. S tarifem Team Call mohou jeho uživatelé využívat všech výhod služby PS či PPS, jako jsou omezení rozsahu volání, úhrada některých hovorů zaměstnancem či přeúčtování vybraných hovorů na jednotlivá nákladová střediska. T-Mobile tak zákazníkům nabízí komplexní nástroj pro efektivní vnitrofiremní komunikaci.
Vedle nového tarifu rozšířil T-Mobile funkcionalitu Privátní podnikové sítě a nabízí tak Mezinárodní PPS, kterou od října mohou klienti využívat nejen v síti T-Mobile v České republice, ale také v síti EuroTel Bratislava na Slovensku. Síť EuroTel Bratislava totiž patří do mezinárodní skupiny T-Mobile International, díky čemuž mohou operátoři připravit svým klientům speciální služby. Podmínka aktivace nové služby je jediná - zákazník musí být klientem obou operátorů. "Mezi našimi firemními klienty jsou tisíce takových, kteří podnikají jak na českém, tak i na slovenském trhu. Nyní jim dáváme možnost získat výhody služby Privátní podnikové sítě mezinárodně," říká Jan Prokeš.
Další podzimní novinku, a to při uzavření Smlouvy významného zákazníka, připravil T-Mobile pro firmy, jejichž měsíční účty za volání se pohybují od 4000 korun výše. Pokud se firemní zákazník zaváže k minimální měsíční útratě v určité výši, získá výhodu v podobě dvojnásobných volných minut pro volání do sítě TMCZ na určitý počet SIM karet. Využívá-li tedy kupříkladu Tarif 400 a zaváže se měsíčně provolat minimálně 4000 Kč, získá ke dvěma SIM kartám dohromady navíc každý měsíc dalších 800 volných minut. Při dvouletém kontraktu tak získává celkem 19200 minut navíc.
Klientům "v pohybu" umožňuje další novinka, T-Mobile Communication Centre, ještě jednodušší připojení k datovým službám GPRS. Speciální software zároveň nabízí nástroje pro jednoduchou kontrolu rychlosti přenosu, ale také možnost snadno odesílat textové zprávy. Software je možné stáhnout z webových stránek T-Mobile a bude standardní součástí balíčku se speciální datovou kartou T-Mobile, která je v prodeji od začátku října.

T-Mobile Czech Republic a.s. je prvním a jediným domácím operátorem v České republice, který je členem globální telekomunikační skupiny. V průzkumu Reader's Digest European Trusted Brands 2002 T-Mobile zvítězil v kategorii Nejdůvěryhodnější mobilní operátor v ČR. Více informací o společnosti a službách na www.t-mobile.cz.

T-Mobile International, jedna ze čtyř strategických divizí koncernu Deutsche Telekom AG, patří k předním mezinárodním poskytovatelům služeb mobilní komunikace. Dceřiné a přidružené společnosti Deutsche Telekom poskytují služby více než 86 miliónům uživatelů mobilních telefonů na celém světě. T-Mobile je prvním transatlantickým mobilním operátorem, který využívá digitální bezdrátovou technologii standardu GSM. V říjnu 2002 získala skupina T-Mobile prestižní ocenění World Communication Awards 2002 v kategorii Nejlepší mobilní operátor pro Evropu, Střední východ a Afriku. Více na www.t-mobile.net.

Kontakty pro novináře:
Jiří Hájek                                              Martina Kemrová
Ředitel firemní komunikace             Manažerka externí komunikace
T-Mobile Czech Republic a.s.          T-Mobile Czech Republic a.s.
E-mail: ji.hajek@t-mobile.cz             E-mail: martina.kemrova@t-mobile.cz
Tel.: 603 620 130                                Tel.: 603 620 150


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz