T-Mobile ve vánoční kampani připomíná, že spojení začínají tam, kde končí bariéry

Praha, 4. 11. 2024 – Letošní vánoční kampaň společnosti T-Mobile inspiruje k překonávání pomyslných bariér. Pod názvem „Kde končí bariéry, začínají spojení“ připomíná, že navzdory rostoucí propojenosti díky technologiím žijí mnozí stále ve svých „sociálních bublinách“ a přijímají pouze ty, s nimiž sdílejí stejné názory a postoje. Vyzývá všechny, aby se snažili o vzájemné porozumění, více spolu komunikovali a hledali to, co mají společné i navzdory možným rozdílům. Podobně jako v minulých letech jde o mezinárodní kampaň mateřské společnosti Deutsche Telekom, zaměřenou na deset evropských zemí, kde operátor působí.

„Chceme být značkou, která lidi spojuje. Chceme ukázat, že překonávání bariér v našich myslích je důležité a možné. Společenské rozdíly vnímáme dnes všichni, a proto je nutné si připomínat, jak důležité je být tolerantní, nacházet k sobě cestu a hledat sounáležitost – mezi přáteli, v rodině, v práci, i mezi těmi, kteří mají odlišný pohled na svět. Vánoční příběh kampaně má nejen kouzelnou atmosféru, ale i hlubší poselství a je pro nás inspirací k tomu, že porozumění a snaha odbourávat bariéry mají smysl, a že i malé spojení může pohnout velkým světem. To odpovídá i myšlence naší platformy #MeziSvými, která oslavuje spojení, blízkost a vzájemné porozumění,” říká Iva Menclová, interim ředitelka značky a marketingové komunikace společnosti T-Mobile.

 

Moderní pohádka o síle přátelství bez hranic

Vánoční spot vtáhne diváky do kouzelné moderní pohádky o dvou dívkách, které vyrůstají v odlišných světech rozdělených skleněnou stěnou a mezi kterými panuje napětí a nedůvěra. Navzdory této bariéře mezi nimi vzniká blízké přátelství, jež musí čelit předsudkům a napětí kolem nich. Jejich příběh ukazuje, že i ty největší bariéry lze překonat, když se lidé nebojí hledat vzájemné porozumění. Spot vrcholí emotivním momentem, kdy si dívky chtějí vyměnit vánoční dárky – jedna z nich daruje cihlu, druhá kámen. Společně symbolicky prorazí stěnu, jež je od sebe odděluje. Závěrečná scéna odhaluje, že vše se odehrávalo ve dvou sněhových koulích – metafora bariér, které si společnost vytváří, aby si udržela odstup. 

Za nápadem stojí slovenská agentura MUW Saatchi & Saatchi. Po loňském roce se jedná o jejich druhou mezinárodní vánoční kampaň pro Deutsche Telekom.

 

Kampaň pod taktovkou mezinárodního tvůrčího týmu poběží v deseti zemích Evropy

Kampaň startuje v Česku 4. 11., končí 31.12. a postupně se objeví ve všech zemích, včetně Německa, Polska, Rakouska či Maďarska. Vánoční spoty budou uvedeny ve formátech o délce 120, 60, 45, 40, 35 a 15 sekund na televizních kanálech a v kinech. Kampaň bude doprovázena také online vizuály, komunikací na sociálních sítích a OOH reklamou.

Spot režíroval oceňovaný německý režisér Alex Feil, který stojí za známými kampaněmi jako "The Small Escape" pro BMW nebo "Edekarus" pro Edeka a asistoval mu kameraman Mortimer Hochberg. O hudbu se postaralo německé studio Supreme Music a o produkci pak pražská společnost Armada Films. Hlavní role ztvárnily herečky z Velké Británie: Molly McLaine a Bumble Clark. 

  

Vizitka kampaně

Výroba: MUW Saatchi & Saatchi Bratislava

Produkce: Armada Films

Creative Director: Jaroslav Vígh

Associate Creative Director: Adam Baška

Copywriter: Zuzana Martiniaková, Sabina Lukáčová

Art Director: Veronika Holaňová, Tomáš Bánik, Matej Ježko

Account Director: Tatiana Hrutková

Senior Client Partner: Jennifer Pohlmann

Account Manager: Zuzana Kormancová, Eva Jarembeková

Strategy Director: Kamil Charvát

Strategy Planner: Lenka Dzurendová

Režie: Alex Feil

Kamera: Mortimer Hochberg

Střih: Iain Whitewright, Marek Kráľovský

Photography: Pavel Hejný

Postprodukce: RUR

Hudba: Supreme Music

Link na spot ZDE.

 

 

 


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz