Praha, 30. června 2011 – V březnu letošního roku T-Mobile zavedl Kouzelné úterky, nový koncept výhod pro všechny své zákazníky. Jejich popularita neustále stoupá, dosud nabídky 1+1 lístků do kina, Twisterů a chmelového moku či SMS zdarma využily statisíce zákazníků. Od 1. července se nabídka v rámci tohoto programu výrazně rozšiřuje (viz Kouzelné úterky: nové výhody a více partnerů) tak, aby ji mohli využít zákazníci na území celé republiky.
„Naše předpoklady byly správné, zákazníci oceňují okamžité výhody, které dostanou jednoduše a bez podmínek,“ říká Petr Dvořák, marketingový ředitel T-Mobile, a dodává: „Koncept Kouzelných úterků zákazníci přijímají mnohem lépe než program T-Mobile Bonus, jehož obliba stále klesá. Proto jsme se rozhodli tento program redukovat pro některé skupiny zákazníků.“
Ukončení programu se dotkne koncových zákazníků se smlouvou i přeplacenou kartou a firemních zákazníků, kteří nemají s operátorem uzavřenu rámcovou smlouvu či smlouvu významného zákazníka. T-Mobile Bonus zůstává nadále v platnosti pro firemní zákazníky z oblasti středních a velkých společností (SME, LE). Utlumování programu bude postupné, doprovázené intenzivní komunikací. Registrace do programu končí 30. června, body zákazníci sbírají do konce srpna. Na výběr bodů mají zákazníci plných 6 měsíců: poslední objednávky z Bonus katalogu je možno uskutečnit v poslední den tohoto roku.
„Věrnostní program T-Mobile Bonus vznikl již v roce 1999. Od té doby se očekávání výrazně změnila a je zřejmé, že ve stávající podobě je program zejména pro koncové zákazníky již neatraktivní.
K utlumení věrnostního programu jsme přistoupili až poté, co se ověřila životaschopnost Kouzelných úterků,“ říká Dvořák, a vysvětluje: „Chápeme, že jakákoli změna může být pro klienty nepříjemná, proto se snažíme udělat vše proto, aby mohli získat z Bonusu maximum. Uzavírání je rozfázováno na šest měsíců a všechny členy budeme průběžně informovat, abychom předešli nepříjemným překvapením.“
Dostatek času na vyčerpání bodového konta
T-Mobile Bonus se uzavírá pro koncové zákazníky a firemní klienty, kteří nemají uzavřenu rámcovou smlouvu, ani smlouvu významného zákazníka. Pouze uživatelé tarifu Firma budou dále sbírat body v rámci tohoto tarifu. Pro ostatní firemní zákazníky, kteří mají uzavřenu smlouvu významného zákazníka nebo rámcovou smlouvu, zůstává Bonus program v platnosti beze změn.
Pro registrované členy Bonus programu jsou důležitá tři data:
Zvýhodněná služba
Zákazníci, kteří si v rámci T-Mobile Bonus programu zvolili (do 30. června. 2011) čerpání zvýhodněné služby, ji mohou využít podle podmínek Programu do konce následujícího zúčtovacího období. Zákazníkům SME a LE, kteří také vybrali tento typ benefitu, bude tato výhoda k 31. srpnu 2011 automaticky změněna na sbírání bodů.
Čerpání bodů: žádná expirace, sleva na volné jednotky, více drobných odměn
Bonus body je možno čerpat do 31. prosince 2011, a to všemi způsoby jako dosud (objednávky přes Značkové prodejny, osobní konzultanty či Zákaznické centrum). Zákazníci, jichž se uzavírání věrnostního programu týká, jistě ocení, že je zrušena zářijová expirace bodů starších 18 měsíců, která je jinak součástí podmínek programu.
Po 31. prosinci. 2011 nebude možno body čerpat, ty nevyužité budou zákazníkům odmazány ze zákaznických účtů.
„Předpokládáme, že bude zájem především o čerpání bodů na výhodné balíčky služeb. Právě proto je od července zlevníme až o 50 procent, aby zákazník za své body dostal maximum,“ vysvětluje Dvořák. Takto získané volné jednotky pak bude možné vyčerpat i po Novém roce.
Kreditní T-Mobile Bonus karta: volné minuty za používání
Sbírání Bonus bodů prostřednictvím kreditní T-Mobile Bonus karty bude od 1. září 2011 nahrazeno novým typem odměny – volnými minutami do sítě T-Mobile. Už za první použití karty zákazník získá
55 volných minut, za každých utracených 1 000 Kč obdrží zákazník dalších 5 volných minut. Tyto volné jednotky platí po jedno zúčtovací období a jsou čerpány jako první.
Body se připisují takto:
Měsíční útrata na kartě Výhoda
100 Kč – 999,99 Kč 5 min
1 000 Kč – 1 999,99 Kč 10 min
2 000 Kč – 2 999,99 Kč 15 min
3 000 Kč – 3 999,99 Kč 20 min
4 000 Kč – 4 999,99 Kč 25 min
5 000 Kč – 5 999,99 Kč 30 min
6 000 Kč – 6 999,99 Kč 35 min
nad 7 000 Kč 50 min
Informování zákazníků
T-Mobile chce udělat maximum proto, aby zákazníci o své body nepřišli. Proto je bude v průběhu druhého pololetí průběžně různými formami (speciální dopis, SMS, hlasový automat, na webu
t-mobile.cz, ve faktuře atd.) informovat o uzavírání programu a o tom, jak mají dále postupovat. Informace poskytnou také zaměstnanci všech prodejních míst T-Mobile či Zákaznického centra.
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz