T-Mobile startuje integrovanou kampaň „Když vám dojdou data“, která zákazníkům přibližuje výhody služby „Pořád online“. Ta po aktivaci umožňuje uživatelům být online i ve chvíli, kdy vyčerpají data, a je jedním z klíčových prvků nové tarifní generace. Kampaň vznikla ve spolupráci s novým agenturním týmem Ticino ze skupiny WPP, se kterým T-Mobile spolupracuje od ledna.
Kampaň Když vám dojdou data navazuje na podzimní představení generace nových tarifů, s nimiž T-Mobile vyšel vstříc uživatelům a jejich rostoucí spotřebě dat. Cílem stávající kampaně je za pomoci běžných životních situací vysvětlit, k čemu služba Pořád online slouží a jaké výhody může přinést.
Na jednoduchém příběhu tatínka a nalezeného psa se tak lidé dozví, že i v okamžiku, kdy jim dojdou data a mají aktivovanou službu „Pořád online“, budou jim všechny pro ně důležité aplikace jako chat, jízdní řády nebo počasí fungovat dál.
Kampaň pracuje s online a offline personalizacemi podle chování cílových skupin a situací, ve kterých se právě nacházejí. „Dáváme důraz na srozumitelnost a pracujeme také s personalizací sdělení ve vhodných mediatypech,“ komentuje Ladislav Báča, ředitel značky a marketingové komunikace T-Mobile.
Pro agenturní tým Ticino jde o první zadání, kterým byla zahájena nová etapa spolupráce s T-Mobile. Do vývoje kampaně a produkce se zapojil nejen tým marketingové komunikace T-Mobile, ale i všechny spolupracující agentury napříč jednotlivými specializacemi. „Jsme moc rádi, že se nám daří tvořit věci společně a efektivně vše koordinovat. Jsme na počátku spolupráce a věřím, že nás čeká spousta skvělých kampaní a projektů,“ doplňuje Ladislav Báča.
„V této primárně funkční kampani jsme využili příležitosti propojit jednotlivé mediatypy s kontextem, ve kterém je lidé sledují,” říká Jakub Hodboď, který v týmu Ticino vede strategický tým, a dodává: „Těšíme se na nové strategické a kreativní projekty, které s magentovým týmem chystáme během letošního roku.“
Název kampaně: Když vám dojdou data
Kreativní agentura: Ticino Team, skupina WPP
Produkční agentura: Creative Embassy
Mediální agentura: MediaCom Praha
Online agentura: Proboston
Nasazení kampaně: 1. 2. - 31.3 2022
Značka: T-Mobile
Produkt: Pořád online
Klient: T-Mobile Czech Republic
Obor: Komerční služby veřejnosti
Mediamix: Televize, Tisk, Out-of-home (včetně poboček a netradičních formátů na Magenta běžkařských stopách), Online, Social, T-Mobile obchody
Creative Director: Tereza Svěráková
Account Director: Vlastimil Hladík
Režie: Prokop Motl
Strategie: Kim Hofmanová, Jakub Hodboď, Jan Fryč
Mediální strategie: Karel Maxa, Ivana Přidalová, Dino Kafedžič, Vladimír Kuklík, Lukáš Bergl
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz