Praha, 24. dubna 2003 - T-Mobile poskytuje firemním zákazníkům komplexní nabídku služeb, které přinášejí do podnikání opravdovou mobilitu. Operátor si je vědom toho, že na spokojenosti zákazníka se podílí více faktorů - míra poskytované péče, individualizovaný přístup či flexibilita. O tom, že T-Mobile je schopen tyto vysoké nároky plnit, svědčí i velký nárůst počtu firemních zákazníků v loňském roce - služby sítě T-Mobile nyní využívají nejen první dvě ze tří největších společností v ČR, ale také největší počet malých firem (do 5 zaměstnanců).
Pro úspěšné pokračování v tomto trendu přichází společnost T-Mobile od 1.května s novou, komplexní a na českém trhu ojedinělou nabídkou pro všechny podnikatele, firmy či velké společnosti. Úroveň péče, cenový program a speciální nabídky jsou odstupňovány podle zvoleného typu smlouvy. Certifikát firemního zákazníka a k němu se vážící výhody získá klient již s jednou firemní SIM kartou; zákazníkům s měsíčním účtem 5000 Kč a výše je nabízena Smlouva významného zákazníka a pro zákazníky s měsíčními účty 30.000 a výše je pak připravena Rámcová smlouva klíčového zákazníka.
Certifikát firemního zákazníka
Podnikatelé či malé firmy mohou nově získat Certifikát firemního zákazníka. Jedinou podmínkou je využívání alespoň jedné firemní SIM karty T-Mobile. Firemní zákazník pak s Certifikátem získává slevy na aktivace, příslušenství a mobilní přístroje, možnost výhodného volání v rámci privátní sítě (podmínkou je alespoň 5 SIM karet), jedno vyúčtování pro všechny SIM karty a další.
Smlouva významného zákazníka
Těžištěm nově představované nabídky je Smlouva významného zákazníka, produkt určený všem firemním zákazníkům, kteří měsíčně za mobilní komunikace utratí nejméně 5.000 Kč.
"Pokud zákazníci z řad firem vědí, že měsíčně utratí minimálně 5000 Kč za služby mobilního operátora, a chtějí za své peníze dostat adekvátní hodnotu, mohou s námi uzavřít Smlouvu významného zákazníka", říká marketingový ředitel společnosti RadioMobil Jiří Dvorjančanský a dodává: "Po celou dobu dvouletého kontraktu zákazník získává vyšší úroveň péče a řadu dalších výhod."
Ke zmíněným výhodám patří mj.
Zákazníci, kteří uzavřou Smlouvu významného zákazníka do 30. června 2003, získají speciální bonus - dvojnásobek volných minut ke svému současnému tarifu T80, T200 a T400 po celou dobu trvání smlouvy.
Rámcová smlouva klíčového zákazníka
Klíčovým zákazníkům s měsíčními účty 30.000 Kč a více je nabízena Rámcová smlouva, v níž jsou kontraktační podmínky i způsob péče řešeny zcela individuálně podle požadavků a potřeb zákazníka.
Data showrooms
Produktů, které T-Mobile nabízí, je velké množství a řada z nich - zejména z oblasti datových služeb - patří ke složitějším. Zákazníkům, kteří chtějí využívat určitou datovou službu, pomáhají s jejím nastavením operátoři speciální datové infolinky (4684) či Datových center. Nový zájemce o určitou službu si však dosud mohl udělat představu o aplikaci určité služby pouze z tištěných materiálů či internetu. Takto získaná představa nemůže být úplná; proto se T-Mobile rozhodl vybudovat předváděcí datová centra (data showrooms), kde mají zákazníci jedinečnou možnost si služby vyzkoušet v praxi.
Primárně je nabídka prezentace v showrooms určena zástupcům zákazníků z řad firem, nicméně k návštěvě se může přihlásit každý, kdo má zájem o důkladné seznámení s datovými službami. Na určitý termín se může zájemce přihlásit buď prostřednictvím zelené linky 800 73 73 73 či v rámci aktivního telemarketingu, který T-Mobile provádí.
V měsíci dubnu je program prezentací zaměřen na služby T-Mobile Office Management (MobileBox, T-Mobile Information Server, Virtuální kanceláře ad.), v květnu k nim přibude komplex SMS služeb (Moje Info, SMS Connect, SMS Direct, Privátní SMS brána) a v červnu bude nabídka rozšířena o prezentaci tzv. lokačních služeb (Location Based Services - LBS; tedy služby Locator, Navigator a SIM toolkit). Rejstřík prezentovaných služeb se bude dále rozšiřovat.
T-Mobile
RadioMobil je prvním a jediným domácím operátorem v České republice, který je členem globální telekomunikační skupiny. V průzkumu Reader´s Digest European Trusted Brands 2002 T-Mobile zvítězil v kategorii Nejdůvěryhodnější mobilní operátor v ČR. Více informací o společnosti a službách lze najít na www.t-mobile.cz.
T-Mobile International, jedna ze čtyř strategických divizí koncernu Deutsche Telekom AG, patří k předním mezinárodním poskytovatelům služeb mobilní komunikace. Dceřiné a přidružené společnosti koncernu Deutsche Telekom dnes poskytují služby téměř 82 miliónům uživatelů mobilních telefonů na celém světě. T-Mobile je prvním transatlantickým mobilním operátorem, který využívá digitální bezdrátovou technologii standardu GSM. V říjnu 2002 získala skupina T-Mobile prestižní ocenění World Communication Awards 2002 v kategorii Nejlepší mobilní operátor pro Evropu, Střední východ a Afriku. Více informací lze najít na www.t-mobile.net.
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz