Praha, 2. července 2021 - Společnost T-Mobile spustila svou kampaň Sportovní léto, ve které připomíná úspěchy českých olympioniků a zároveň vybízí k aktivnímu trávení léta. Koncept kampaně pracuje se sportovním pojetím běžných denních činností a představuje známé tváře českého sportu v nevšedních rolích. Kampaň, která vznikla ve spolupráci s Českým olympijským týmem, připravila agentura Saatchi&Saatchi a poběží během července a srpna v TV, na sociálních sítích, OOH formátech a bude k pohybu vyzývat i samotné zaměstnance T-Mobile.
Základem kampaně Sportovní léto je 60vteřinový spot, který hravou formou rozvíjí myšlenku, že sportovat může kdokoliv a kdykoliv. Hlavními postavami tentokrát nejsou tradiční herci, ale bývalí a současní čeští olympionici a sportovci, kteří se společně s T-Mobile rozhodli podpořit myšlenku aktivního trávení volného času v průběhu letošního léta a před nadcházejícími olympijskými hrami v Tokiu. Spot bude ve zkrácené formě nasazen i v TV a na sociálních sítích, kde vše podpoří influenceři a známé osobnosti ze světa sportu. Kampaň připravila agentura Saatchi&Saatchi a poběží během července a srpna v TV, podpoří ji aktivity na sociálních sítích a OOH formáty.
V rámci kampaně nabídne T-Mobile zákazníkům balíček neomezených dat. Spolu s ním spouští i letní soutěž o ceny s vlastním hashtagem #nesedimdoma, ve které budou známé tváře motivovat k pohybu a nalezení tajných lokalit po celé ČR. Každý týden pak odmění toho, kdo se do konkrétního místa dostane jako první. Vše zaštítí nově vzniklá microsite www.t‑mobile.cz/sportovnileto, kde budou dostupné informace k letní soutěži a dalším navazujícím aktivitám.
„Léto je časem sportování a zábavy, a proto jsme se rozhodli spojit naši prázdninovou nabídku neomezených dat právě se sportem, kterému se můžeme věnovat v každém věku,“ uvádí Ladislav Báča, ředitel pro značku a marketingovou komunikaci T-Mobile. „Zároveň jsme v letošním roce chtěli vzdát hold českým sportovcům a olympionikům, takže jsem rád, že jsme díky našemu partnerství s Českým olympijským týmem mohli do spotu zapojit i nemalou část českých sportovních legend. Věříme, že kampaň bude motivovat k pohybu a možná i poznávání míst, která se mohou pochlubit vlastní sportovní historií.“
zadavatel: T-Mobile
mediální agentura: Mediacom Prague
kreativní agentura: Saatchi&Saatchi
social media agentura: Publicis Prague
kreativní tým: Ondřej Hübl, Viktor Říha, Tomáš Vápeník
kreativní tým social: Jakub Jedinák, Tomáš Zvěřina, Michal Vitásek
režisér: Marek Partyš
mediatypy: TV, online, OOH, social media, retail, eventy – olympijské parky, interní kampaň pro zaměstnance
délka kampaně: 1. 7. - 15. 8. 2021
video ke zhlédnutí: https://youtu.be/Bxujh7xbk8Y
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz