T-Mobile otvírá nový Datashowroom

  • Každý si může na vlastní kůži vyzkoušet mobilní technologie, služby pro firmy i partnerská řešení
  • Speciální vzdělávací kurzy pro seniory
  • Do Datashowroomu již zavítalo více než 10 000 návštěvníků

Praha, 27. března 2012 – T-Mobile zve všechny své zákazníky a partnery do nově zrekonstruovaného Datashowroomu. Ten nabízí možnost nejen seznámit se s produkty a službami T-Mobile, ale vyzkoušet si je doslova na vlastní kůži. Zájemci najdou nové prostory vedle značkové prodejny v sídle T-Mobile na pražských Roztylech. 

"Hlavním cílem je přiblížit naše produkty a služby nejen firemním, ale i běžným uživatelům, a ukázat je v atraktivní a moderní podobě," říká Zbyněk Valášek, který má Datashowroom na starosti, a dodává: "Jeho přemístěním a propojením se značkovou prodejnou jsme zákazníkům opravdu nablízku." 

V Datashowroomu si mohou návštěvníci prohlédnout a "osahat" většinu produktů T-Mobile. Kromě telefonů a zařízení sloužících k připojení k internetu, nechybí ani živé předvedení komplexnějších služeb. Ať už se jedná o ProfiNet, satelitní T-Mobile televizi, ADSL, Hlasovou linku Premium, aplikace pro hromadné rozesílání zpráv, barevná volání, partnerská řešení, aplikace pro chytré telefony a již brzy přibudou také ICT služby a cloud computing. 

Datashowroom také disponuje uzavřenou intranetovou sítí s přístupem do internetu, která umožňuje demonstrovat firemním klientům v reálném prostředí integrované služby. V letošním roce se navíc nabídka rozšíří o vzdělávací kurzy o chytrých telefonech a práci s internetem pro seniory. 

Za uplynulý rok v Datashowroomu proběhlo více než 540 prezentací, konzultací či předváděcích akcí, včetně těch pro novináře. Celkový počet návštěvníků překonal hranici 10 000. 

T-Mobile Datashowroom vznikl v roce 2003 v Praze a v Ostravě. Základní myšlenkou bylo ukázat nejen firemním zákazníkům služby "naživo", dát jim možnost prohlédnout si nejen například kompletní portfolio mobilních telefonů a datových zařízení, ale také administrační rozhraní a správu složitějších komplexních řešení. Datashowroom je zároveň jediné místo, kde zákazník může vidět funkční partnerská řešení. 

Na stránkách www.datashowroom.cz je k dispozici kompletní přehled nabízených služeb včetně možnosti rezervace termínu veřejných prezentací.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz