T-Mobile nabízí nástroje pro mobilní marketing na t-zones

  • Spuštění inzertního systému na portálu t-zones a v rámci bezplatné SMS a MMS brány
  • Mobilní datový provoz při zobrazování reklamy se zákazníkům neúčtuje
  • Příjmy z inzerce poslouží pro další investice do rozvoje oblíbených služeb

Praha 30. září 2008 - T-Mobile ve spolupráci s firmou Crazy Tomato spustil před několika dny nový systém pro mobilní marketing, který inzerentům umožní realizovat reklamní kampaně prostřednictvím wapového portálu t-zones. Datový provoz související se zobrazováním reklam nebude při přístupu zákazníkům T-Mobile účtován. T-Mobile zároveň spustil online reklamu na své bezplatné internetové SMS a MMS bráně ve spolupráci se společností Amediamedia s.r.o.

"Již delší dobu se zabýváme možnostmi využití mobilního marketingu a reklamy. Spuštění inzertního systému na t-zones je pro nás prvním krokem v této oblasti, díky němuž si budeme moci ověřit některé předpoklady a získáme cenné zkušenosti," uvádí Martina Kemrová, senior manažerka firemní komunikace a tisková mluvčí společnosti T-Mobile.

"Spolupráce společností T-Mobile a Crazy Tomato na přípravě inzertního systému pro wapový portál t-zones je dalším důkazem rozvoje mobilní reklamy v ČR s tím, že pozice mobilní reklamy poroste v budoucnu ještě výrazněji," uvedl Wei-Hai Chu, prezident společnosti Crazy Tomato.

Zadavatelé mohou využít klasický bannerový prostor jak na titulní stránce t-zones, tak i v horní liště každé z kategorií. Inzertní systém pracuje se standardizovaným formátem bannerů dle doporučení Asociace pro mobilní marketing MMA.

Reklamní prostor na stránkách bezplatné internetové SMS a MMS brány T-Mobile je nabízen ve spolupráci se společností Amediamedia, která má v oblasti online reklamy mnohaleté zkušenosti. Inzerenti nyní mohou využívat dva formáty - "square" o velikosti 200 × 200 bodů a "leaderboard" s rozměry 745 × 100 bodů, do budoucna je zvažováno jejich rozšíření.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz