Urgentní požadavky i nadále řešeny 24/7
K dispozici celá škála samoobslužných kanálů, podpora ve Značkových prodejnách či na sociálních sítích
T-Mobile zavádí z provozních důvodů změny v pracovním režimu Zákaznického centra. Od 3. dubna 2017 budou operátoři infolinky obsluhovat ve zkrácené pracovní době: ve všední den od 8 do 21 hodin (Twist a tarifní zákazníci), resp. od 8 do 18 hodin (firemní zákazníci). O víkendech a státních svátcích pak budou operátoři k dispozici všem klientům mezi 8. a 17. hodinou. I nadále bude možno po celých 24 hodin řešit urgentní požadavky související s funkčností služeb či kritickými situacemi – např. blokování a odblokování SIM karty, hlášení poruch či administrace roamingu.
Spokojenost uživatelů s dostupností a kvalitou péče je a nadále bude pro T-Mobile jednou z priorit. Operátor nabízí četné možnosti, jak pohodlně a spolehlivě vyřešit požadavky zákazníků: od samoobslužných kanálů (Můj T-Mobile, hlasový automat, SMS) dostupných 24 hodin denně po podporu, již nabízejí pracovníci ve Značkových prodejnách, či podporu na sociálních sítích.
Můj T-Mobile
Jedním z důvodů, proč operátor ke změně přistoupil, je dlouhodobě rostoucí obliba samoobslužných internetových kanálů, zejména pak aplikace Můj T-Mobile. Počet uživatelů webu se v současné době pohybuje nad hranicí 700 000 měsíčně; mobilní aplikaci pak využívá každý měsíc téměř 300 000 zákazníků T-Mobile. V samoobsluze mohou klienti odbavit většinu svých požadavků, kvůli nimž by jinak museli volat Zákaznické centrum. Pomocí Můj T-Mobile si uživatel může zjistit detaily o své smlouvě, nastavit důležité služby, zaplatit fakturu za služby, dobít předplacenou kartu či si ověřit, kolik dat již vyčerpal. Najde tam i mapu pokrytí a mapu prodejen spolu s jejich otevírací dobou.
Podpora na sociálních sítích
Významná skupina uživatelů pak pro řešení svých požadavků primárně využívá sociální sítě. T-Mobile se zákazníky komunikuje mj. na Facebooku, Twitteru, G+ a provozuje diskusní fórum. V roce 2016 počet podnětů v těchto kanálech měsíčně překračoval 100 000, přičemž průměrný čas první reakce ze strany operátora nepřekračuje 10 minut.
Stručný přehled způsobů, jak a kdy mohou zákazníci řešit své požadavky:
Samoobsluha Můj T-Mobile https://www.t-mobile.cz/muj-t-mobile, aplikace Můj T-Mobile ke stažení v Apple Store, Google Play nebo Microsoft Store zdarma.
Zákaznické centrum (infolinka)
Sociální média (FB, G+, Twitter) a diskusní forum: po-pá 7–22, so-ne 10–20
Značkové prodejny – dle otvírací doby.
Kompletní informace k nalezení zde.
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz