Praha, 7. dubna 2016 - T-Mobile zpříjemňuje zákazníkům čas strávený na Značkových prodejnách T-Mobile pomocí smyslového marketingu již několik let, a tak si v nich mohou poslechnout speciálně sestavený playlist nebo na 16 z nich rozpoznat vůni bílého čaje. K těmto službám přibude od příštího týdne ale novinka, kterou operátor spouští jako první v celé Evropě: služba Mood Presence využívající samoobsluhy Můj T-Mobile. Každý, kdo si od půlky dubna na jakékoli značkové prodejně otevře aktualizovanou verzi aplikace Můj T-Mobile, uvidí nejen speciální nabídku ušitou na míru pro konkrétní prodejnu, ale získá i drobný dárek.
„Potvrzujeme svou pozici předního inovátora mezi českými operátory a opět jako první přicházíme s novou technologií. V tomto případě jde o nový marketingový nástroj, který nám pomáhá lépe cílit na relevantní skupinu zákazníků. Využijeme tímto způsobem například i nábor na konkrétní prodejnu, můžeme také upozornit na slevy, speciální nabídky dané provozovny a další zajímavé akce,“ uvádí Michal Dvorský, ředitel rezidentního prodeje T-Mobile.
„S rostoucím počtem mobilních zařízení v celé Evropě je potřeba přizpůsobit i komunikaci na zákazníky a rozšířit interakci s nimi i na další kanály. Jsme velice rádi, že mezi naše klienty využívající tento inovativní způsob zákaznické zkušenosti prostřednictvím vybrané aplikace po Nike v Australii, Office Depot, Food Lion a Belk v USA nově přibyl první klient v Evropě – T-Mobile Czech Republic,“ říká Ken Eissing, President in Store Media, Mood Media.
Komunikaci přes zvolenou aplikaci lze cílit na konkrétní prodejnu, ale i plošně na celou ČR. Technicky to funguje velmi jednoduše – zákazník si na Značkové prodejně spustí nejnovější verzi aplikace Můj T-Mobile, ta aktivuje na 5 vteřin mikrofon, a na základě lidským uchem neslyšitelné zvukové stopy v playlistu dané prodejny zobrazí lokalizovanou nabídku. Služba poběží od poloviny dubna na zařízeních s os Andriod, od začátku května pak bude připravena i pro iOS.
O Mood Media Corporation
Mood Media Corporation (TSX:MM) je největší integrovaný poskytovatel in-store řešení orientovaných na zákaznickou zkušenost, včetně audia, videa, interaktivních vizuálů, hlasu a reklamy. Mood Media’s solutions má přes 150 milionů zákazníků denně ve více než 40 zemích napříč severní Amerikou, Afrikou, Asií, Austrálií a Evropou. Mood Media Corporation klientská báze čítá na 850 mezinárodních značek v různých odvětví trhu zahrnující široký maloobchod, módu, finanční služby, pohostinství od hotelů přes lázně po restaurace a bary a mnohé další.
Více na: www.moodmedia.com.
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz