Praha, 8. září 2010 - Pro milovníky hudby z domácí scény připravil T-Mobile další lahůdku. Dnešním dnem vychází exkluzivně na www.t-music.cz nové album Chinaski s názvem "Není na co čekat". Osmý studiový kousek kapely je pro zákazníky největšího operátora v zemi připraven za 99 Kč. Klienti ostatních operátorů zaplatí 149 Kč. Klasické CD se na pultech obchodů objeví za dva týdny.
"Po kapelách, jako jsou například Wohnout, Vypsaná fixa nebo Kryštof, jsou Chinaski další z populárních českých skupin, které se s námi rozhodly spolupracovat," uvádí Michal Němec, ředitel portálových služeb T-Mobile, a doplňuje: "Těší nás, že díky propojení renomovaných českých hudebníků s brandem t-music můžeme fanouškům poskytnout řadu výhod. Muzikantům zase nabízíme marketingovou podporu pro nově vznikající desky a koncertní turné."
Podzimní t-music Chinaski tour, které odstartuje 28. září v Pardubicích, proběhne pod taktovkou zahraniční produkce za vedení renomovaného britského designéra Simona Sidiho. Ten produkoval nejen posledních pět ročníků American Idol, ale i koncerty takových hudebních špiček, jako jsou Depeche Mode, Kanye West nebo Annie Lennox. Hudební fanoušci se mají opravdu nač těšit, netradičně pojaté pódium počítá i s účastí diváků přesně v jeho středu. Předkapelou pro celou tour byla vybrána stále populárnější formace Eddie Stoilow.
Podzimní t-music Chinaski tour 2010 podpoří T-Mobile řadou doprovodných aktivit. Fanoušci kapely z řad zákazníků T-Mobile získají při koupi mobilním telefonem opět slevu na vstupné. Cena Lístku v mobilu činí 249 Kč, běžná vstupenka je za 299 Kč.
Navíc je v rámci turné připravena vědomostní soutěž o tři telefony iPhone 3GS se skinem s motivem tour. Výherce na prvním místě kromě toho získá SIM kartu s tarifem BAV SE na 1 rok zdarma. Druhé a třetí místo k telefonu získá Twist kartu s dobíjecím kuponem ve výši 400 Kč. K účasti postačí odeslat registrační SMS ve tvaru "CHINASKI START" na číslo 900 11 03 a pak správně zodpovědět soutěžní otázky, jejichž autory jsou členové kapely Chinaski. Čím více bezchybných odpovědí účastník zašle, tím větší má šanci na výhru. Soutěže se mohou zúčastnit zákazníci všech operátorů.
Česká pop-rocková skupina Chinaski, byla založena v roce 1987 pod názvem Starý hadry. První debut pod příznačným názvem Chinaski vydala v roce 1995. O deset let později již za své úspěchy kapela sklidila dvě významná ocenění v podobě Českého slavíka a Anděla. Mezi nejpopulárnější skladby patří 1. signální, Klára, Můj svět, Dobrák od kosti nebo Husákovy děti. Skupina také natočila speciální album pro děti s názvem Autopohádky.
t-music Chinaski tour 2010:
Více informací na www.t-music.cz/chinaski
t-music
t-music reprezentuje všechny hudební aktivity společnosti T-Mobile určené hlavně mladým lidem žijícím aktivním životem, pro které je hudba nedílnou součástí každého dne. Hudební portál www.t-music.cz přináší uvítací a vyzváněcí tóny, t-music chart s videoklipy či novinky ze světa hudby.
Jeho nedílnou součástí je největší tuzemský obchod s digitální hudbou, který nabízí přes 1 200 000 skladeb od více než 60 000 interpretů z celého světa.
Prostřednictvím t-music přináší T-Mobile koncerty českých i zahraničních interpretů, podporuje hudební festivaly a začínající interprety.
Další informace na www.t-music.cz.
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz