Během 24. prosince 2019 Češi uskutečnili v síti T-Mobile 15 913 579 hovorů, poslali 19 023 106 SMS a 550 634 MMS. Datový provoz se zvýšil oproti loňskému Štědrému dnu o 43 % na 1 066 039 GB. Zatímco „starší“ metody komunikace (hovory a textové zprávy) lidé využívali během dne, nejsilnější datový provoz vládl až po večerní nadílce a pohádce po 21. hodině.
Počet hovorů byl výrazně nižší než během běžného všedního dne. Celkově Češi v síti T-Mobile uskutečnili necelých 16 milionů hovorů, což je o necelá 2 % více než v roce 2018. Nejrušnější čtvrthodinou byl úsek 10:45 – 11:00, kdy lidé uskutečnili téměř 450,000 hovorů.
Oproti tomu objem štědrodenních zpráv - zvláště pak multimediálních - byl mnohem vyšší, než ve všední den (více než 19 milionů, resp. necelých 561 000). Ale i tak je patrné, že obliba této formy komunikace klesá: počet textových zpráv se meziročně snížil téměř o 12 %, počet MMS byl nižší o necelá tři procenta. Nejvíce textovek bylo odesláno mezi 9 – 9:15 (téměř 490 000), nejrušnější MMS čtvrthodina nastala těsně před 13. hodinou.
Naopak datový provoz opět meziročně vzrostl, a to o plných 43 % na 1 066 TB. Lidé data využívali intenzivněji než ve všední den už od osmé ranní, nejvíce pak“ ve čtvrthodině 21:45 – 22:00.
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz