Praha 20. 8 2008 - Dne 1. 8. 2008 došlo ke zjednodušení organizační struktury obchodního úseku T-Mobile sloučením Útvaru prodejen T-Mobile a Útvaru nepřímého prodeje. Do čela nově vytvořeného Útvaru rezidentního prodeje, byl jmenován Petr Hlaveš, MBA (1971), který v T-Mobile působí již od roku 1996.
Nový útvar zastřešuje činnost jak Značkových prodejen T-Mobile, tak dalších prodejních kanálů, jež operátor zajišťuje ve spolupráci s třetími stranami.
Petr Hlaveš nastoupil do T-Mobile, tehdy ještě Paegasu, před 12 lety na pozici vedoucího Značkové prodejny. O dva roky později se stal ředitelem útvaru prodejen T-Mobile. Těch je k letošnímu roku 67 a pracuje v nich více než 500 zaměstnanců.
Petr Hlaveš studoval ČVUT, fakultu strojního inženýrství. Titul MBA získal na Business School Netherlands v Praze. Před vstupem do sektoru telekomunikací Hlaveš pracoval v PR agentuře Ogilvy & Mather, v radiu Bonton a u letecké společnosti AIR TERREX Ltd.
Petr Hlaveš je ženatý, má dvě děti. Ve volném čase se Petr věnuje rodině, sportu (lední hokej, squash, potápění) a cestování. K jeho největším koníčkům patří geocaching, jemuž se intenzivně věnuje s celou svou rodinou.
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz