Novým ředitelem prodeje firemním zákazníkům a prodeje služeb s přidanou hodnotou se stal Milan Křístek

Praha, 5. listopadu 2010 – Ředitelem prodeje firemním zákazníkům a prodeje služeb s přidanou hodnotou největšího telekomunikačního operátora v České republice se stal od začátku listopadu Milan Křístek. 

Milan Křístek (41) vystudoval České vysoké učení technické v Praze. Během své profesní dráhy pracoval mimo jiné pro IBM a Český Telecom. Do společnosti T-Mobile Czech Republic nastoupil již v roce 2001 jako ředitel prodeje firemním zákazníkům, kde jeho hlavním úkolem bylo vybudování a řízení oddělení zaměřeného na prodej a péči o firemní klientelu.

V roce 2009 byl v rámci interní rotace jmenován ředitelem provozu služeb zákazníkům, kde byl jeho hlavní zodpovědností rozvoj zákaznické péče. Od 1. listopadu letošního roku se pak stal ředitelem nově vytvořeného útvaru pro prodej firemním zákazníkům a prodej služeb s přidanou hodnotou. 

„Nová oblast komplexních služeb skýtá velké spektrum možností, které jsou pro mě výzvou. I nadále však budu pokračovat v intenzivní práci s firemní klientelou,“ říká Milan Křístek. 

Milan je ženatý, má dva syny. Rád relaxuje v rodinném prostředí, s kytarou nebo při vláčkové modelařině.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz