T-Mobile představí 15. února nový koncept svých reklamních kampaní. Ivana Trojana nahradí po čtyřech letech Kryštof Hádek a Veronika Kubařová, s nimiž se diváci budou setkávat v prostředí horského hotýlku Růženka. Jedné z dalších rolí se ujal Jiří Langmajer.
V připravované kampani, která bude probíhat od 15. února do 15. března 2018, představí operátor nový princip nabídky svých mobilních a fixních služeb pro rezidentní zákazníky. Využije k tomu dvojici Kryštof Hádek a Veronika Kubařová ztvárňující mladé manžele, kteří si pořídí horský hotýlek Růženka. V rolích jejich zaměstnanců se dále představí Jiří Langmajer (údržbář, řidič), Anastázie Chocholatá (číšnice) a Ctirad Götz (kuchař).
„Budeme zákazníky seznamovat se zcela novým principem nabídky našich služeb, proto jsme se rozhodli pro komunikaci v rámci zcela nového reklamního konceptu,“ říká ředitel marketingové komunikace T-Mobile Jan Stanko. „Moc děkujeme Ivanu Trojanovi za fantastické čtyři roky, během nichž jsme společně posbírali řadu cen za TV spoty. Bylo nám velkou ctí s Ivanem spolupracovat,“ dodává.
Během nejbližší kampaně televizní diváci uvidí první TV spot o délce 50 vteřin, pro internet je připravena jeho prodloužená verze. Režie se ujal zkušený Juraj Janiš, který má na svém kontě například reklamy pro značky Kofola, Pilsner Urquell či Visa, za kamerou stál Filip Marek. Zajímavostí je, že spot byl natáčen speciálními filmovými objektivy Panavision, jejichž využití ve světě reklamy je minimálně v ČR poměrně neobvyklé.
Další informace o kampani
Médiamix: TV, OOH, print, on-line, retail, sociální média
Kreativní koncept: Saatchi & Saatchi
BTL: Havas Worldwide Prague
Retail: Havas Worldwide Prague/ Proboston Creative
Online: Proboston Creative
Sociální sítě: Peppermint Digital
Mediální agentura: MediaCom Praha
Produkce TV: Boogie Films
Odkaz na stažení fotografií z natáčení: https://drive.google.com/drive/folders/1QgWZPXP76yPDtiDwEVrBXp0kc5kg7qJy
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz