Praha 22. července 2009 - Novou podobu značkových prodejen představil T-Mobile 20. července v nákupním centru Metropole Zličín. Jde již o třetí vzhled obchodů od rebrandingu společnosti v roce 2002. V prodejně byl poprvé použit unikátní interiérový design, pro který je typický zcela nový přístup k zákazníkům. Žádné klasické prodejní pulty, veškeré bariéry mezi konzultanty a klienty byly zrušeny. Každý návštěvník si může na speciálním multimediálním stole nejen prohlédnout profily nabízených telefonů, nakombinovat si vhodné služby, ale také si zahrát demo hru, stáhnout oblíbenou hudbu nebo si prohlédnout trailer k vybraným filmům. Na velkoplošném multitouch displeji si zákazník může složit svůj vlastní vyzváněcí tón a poslat si ho přes bluetooth rovnou do svého mobilu.
?Hlavním rysem nové prodejny je svoboda pohybu," komentuje nový design Miroslav Rakowski, výkonný ředitel péče o zákazníky a obchodu T-Mobile, a dodává: ?Volný prostor dává vyniknout unikátním velkoplošným dotykovým LCD displejům, které slouží návštěvníkům k intuitivní a snadné orientaci v naší nabídce."
Celému prostoru vévodí 65palcová plazmová obrazovka přibližující aktuální promo akce. Místo klasických výstavních panelů s mobily a příslušenstvím ve vitrínách jsou v obchodě nainstalovány systémové stěny, na kterých jsou vystavené produkty volně přístupné. Každý návštěvník si může daný typ telefonu detailně prohlédnout a více než polovinu nabízeného sortimentu i přímo na místě vyzkoušet. Rozmístěné LCD obrazovky provedou zákazníka nabídkou služeb a zároveň mu pomohou vyhledat vhodné příslušenství k zadanému telefonu. Nová podoba klade větší nároky také na personál, který bude v mnohem aktivnějším a bližším kontaktu s klienty.
Autorem nového designu je německé architektonické studio CD Plan, jež se podílí na vzhledu prodejen celé skupiny T-Mobile. Zličínský obchod je již šestou pilotní prodejnou v Evropě. Projektový tým na české straně čerpal ze zkušeností z předcházejících realizací například ve Vídni, Dessau či v Nottinghamu. Celá rekonstrukce proběhla za pouhé tři týdny. Funkčnost nového designu a jeho vnímání zákazníky bude porovnáno s předchozím vzhledem dlouhodobým testem.
Síť Značkových prodejen T-Mobile zahrnuje více než šedesát míst po celé republice - jejich seznam naleznete na stránkách www.t-mobile.cz. Firemním i individuálním zákazníkům nabízí T-Mobile rovněž unikátní možnost vyzkoušet datové technologie v prostorách Datashowroomu v centrále na pražských Roztylech.
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz