Praha - Od nynějška může každý zákazník T-Mobile v případě poruchy svého mobilního telefonu získat v kterékoli Značkové prodejně zdarma náhradní mobil na dobu opravy. Přestože se termíny oprav neustále krátí a obvykle trvají jen pár dní, i tak se bez mobilu málokdo obejde. "Rozhodli jsme se množství náhradních telefonů rozšířit, takže teď už se nikdo nemusí obávat, že zůstane bez spojení, když se jeho přístroj porouchá," vysvětluje tiskový mluvčí společnosti T-Mobile Jiří Hájek.
T-Mobile navíc výrazně rozšířil portfolio telefonů, které je na každé Značkové prodejně k dispozici pro zápůjčky. Nyní tak nabízí poměrně široké spektrum telefonů různých značek (Alcatel, Motorola, Nokia, Samsung, Sharp, Siemens, Sony Ericsson) v různých kategoriích.
Pokud tedy zákazník přinese svůj porouchaný telefon do Značkové prodejny T-Mobile, může si na dobu opravy zapůjčit telefon stejné značky, nebo alespoň stejné kategorie. "V nabídce jsou tak nyní i přístroje jako Sony Ericsson T630, Sharp TM100 či Motorola V300," upřesňuje Jiří Hájek. K doplnění a obnově portfolia zápůjčních telefonů by mělo docházet zhruba jednou do roka, a jejich rejstřík by tak měl odpovídat tomu, jaké přístroje lidé skutečně využívají.
"Vždy jsme se snažili jít zákazníkům vstříc, a to i nad rámec zákona. Ten dává až 30denní lhůtu na opravu bez nutnosti poskytnout náhradní produkt. Zkrátili jsme dobu oprav na nejnižší možnou míru a dnes navíc zdarma nabízíme náhradní přístroj stejné kategorie," dodává Jiří Hájek.
Náhradní telefony zapůjčuje T-Mobile na dobu oprav už delší dobu. Dosud ale negarantoval 100% dostupnost a tak široký rejstřík značek a jejich typů. Majitelům předplacených karet stačí, když složí zálohu v hodnotě zapůjčeného přístroje. Uživatelé standardních tarifů zálohu skládat nemusí. Samotná zápůjčka je zdarma. "Firemní klienti se smlouvou klíčového zákazníka navíc ani nemusí chodit do prodejny - stačí, aby na své infolince nahlásili poruchu a my od nich porouchaný přístroj převezmeme a na vlastní náklady jim doručíme zápůjční," říká Jiří Hájek.
V šesti vybraných značkových prodejnách navíc mohou s jednoduššími opravami přístrojů značky Siemens (tzv. opravy první úrovně) pomoci přímo vyškolení pracovníci. "Některé poruchy jsou velmi snadno řešitelné a díky naší spolupráci se Siemensem můžeme ve vybraných prodejnách potíže klientů řešit na místě," dodává Jiří Hájek.
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz