Tablety na splátky bez navýšení s počáteční investicí 1 Kč
Čtení k vodě: k mobilnímu internetu 10 e-bestsellerů zdarma
„Skautská“ microsite s mobilními aplikacemi a možností zaslat pohled z prázdnin
Praha, 31. července 2013 – T-Mobile představí 1. srpna několik novinek spojených s využíváním mobilního internetu a datových zařízení. Zákazníci operátora si budou moci zakoupit všechny tablety z jeho portfolia na splátky bez navýšení s počáteční investicí pouze 1 Kč. Jako dárek k mobilnímu internetu pak klienti získají 10 atraktivních knih v elektronické podobě zdarma. Na své speciální „skautské“ microsite T-Mobile nově umožní odesílání elektronických a papírových pohlednic.
„Popularita tabletů stále stoupá, zatím si je ale každý nemůže dovolit. Proto jsme se rozhodli zpřístupnit tato zařízení co možná nejširšímu okruhu našich zákazníků, kteří je navíc budou moci využívat na nejrychlejší mobilní síti v ČR,“ říká Dana Tomášková, ředitelka marketingu T-Mobile pro segment domácností. Nabídka tabletů na splátky platí do 30. září 2013 a podmínkou je uzavření smlouvy na některý z tarifů mobilního internetu 1–30 GB na 2 roky.
K uzavření smlouvy na mobilní internet získá každý klient prostřednictvím SMS nebo e-mailu kód na bezplatné stažení 10 elektronických knih určených pro tablety, chytré telefony a čtečky elektronických knih. Uživatel je může získat prostřednictvím adresy www.t-mobile.cz/knihy. Kód platí až do konce roku 2014 a zákazníkům zaručuje neomezený počet stažení daných titulů, mezi něž patří například životopis Stevea Jobse, erotický hit Fifty Shades of Grey – Padesát odstínů šedi či populární Merde! Rok v Paříži. Tato nabídka potrvá do konce letošního roku a T-Mobile ji připravil ve spolupráci s portálem eReading.cz. Operátor se jako partner nejlepších českých aplikací s tímto portálem zároveň podílel na vývoji nové aplikace eReading.cz, která umožní pohodlné čtení e-knih. Aplikace je dostupná jak pro tablety, tak pro chytré telefony – nyní je k dispozici pro zařízení s OS Android, později i pro přístroje značky Apple.
Uvedené novinky jsou součástí letní kampaně T-Mobile propagující nejrychlejší síť. Kampaň má tentokrát skautskou tématiku a kromě standardního mediamixu TV, outdoor a print využívá výrazně více, než bývá zvykem, online media – ať už je to speciální obsah na YouTube, připravovaná soutěž na sociálních sítích, jež bude spuštěna během srpna, či microsite. Na této stránce lze získat tipy na mobilní aplikace i další rady a návody (třeba jak rozdělat oheň bez zápalek), nově odtud bude možné posílat elektronické, a po většinu srpna dokonce i papírové, pohlednice.
Kampaň připravila agentura Saatchi&Saatchi, jako mediální agentura se na ní podílí společnost Mediacom a produkci má na starosti Boogiefilms. Byly vytvořeny čtyři televizní spoty, přičemž jeden z nich také v netypické 60 sekundové verzi určené pouze pro kina. Spoty natočil režisér Dominik Miškovský s kameramanem Janem Velickým, v hlavních rolích účinkují opět Lukáš Pavlásek s Vojtou Kotkem.
„Kampaň jsme opět pojali humorně, jinak to s Lukášem a Vojtou snad ani nejde. Rozhodně si ale neděláme legraci ze skautingu,“ říká ředitel marketingové komunikace T-Mobile Jan Stanko a dodává: „Myšlenka skautingu je nám naopak blízká a podporujeme ji.“
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz