Praha, 13. srpna 2002 - Společnost RadioMobil nabídla Integrovanému záchrannému systému tisíc mobilních telefonů s aktivními SIM kartami. Chce tak přispět k usnadnění komunikace při řešení kalamitní povodňové situace v České republice.
RadioMobil dále zavedl bezplatné volání ze sítě T-Mobile na krizové linky v oblastech postižených záplavami. Zpoplatněna nebudou tato telefonní čísla:
České Budějovice 038/635 48 09, 038/700 51 25
Jihočeský kraj 038/672 04 92
Info Centrum Praha 02/222 41 257
Praha 02/33003350-59
Plzeň 019/803 38 11, 019/803 3816
Zdarma je také volání na informační linku ústředí Českého červeného kříže na čísle 02/511 04 111, kde se mohou zákazníci informovat o možnosti pomoci postiženým povodněmi. Českému červenému kříži současně
T-Mobile přispěje částkou ve výši 500 tisíc korun na humanitární pomoc pro lidi v nejvíce postižených oblastech.
Z důvodu rozsáhlých povodní T-Mobile posunul splatnost faktur vydaných v minulém a tomto týdnu o jeden týden.
Kontakt:
Jiří Hájek
Manažer firemní komunikace
RadioMobil a.s.
Tel: +420 603 400 130
Fax: +420 603 620 106
E-mail: press@t-mobile.cz
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz