Již 40 000 uživatelů ví jaXmobilem

  • Stránky unikátního projektu mobilní etikety navštívilo přes 40 000 uživatelů
  • V anketě zkoumající chování uživatelů odpovědělo více než 4 500 respondentů
  • Celkem polovina respondentů ví, jak se chovat s mobilem ohleduplně ke svému okolí

Praha 12. prosince 2006 - Unikátní projekt mobilní etikety www.jaXmobilem.cz zaznamenal za devět měsíců své existence celkem 40 000 unikátních návštěv. Více než 4 500 respondentů se zúčastnilo ankety zkoumající způsob, jakým používají mobil. Výsledky ukázaly, že celkem polovina odpovídajících se chová při používání telefonu ke svému okolí maximálně ohleduplně a že pouze 2 % respondentů mají s mobilní etiketou vážnější problémy. Přes 1 300 návštěvníků také zaslalo své příspěvky do soutěže, ve které měli odpovědět na otázku "Co pro mne znamená mobil?".

T-Mobile se pro realizaci projektu jaXmobilem rozhodl v návaznosti na průzkum chování českých uživatelů mobilních telefonů, který pro něj v prosinci 2005 exkluzivně zpracovala agentura IBRS. Výsledky průzkumu ukázaly, že 56 % českých uživatelů mobilních telefonů by uvítalo, kdyby existovala nějaká pravidla pro to, jak správně a ohleduplně používat mobilní telefon. Z průzkumu také mimo jiné vyplynulo, že za volantem telefonuje celkem 70 % řidičů, ale celých 28 % z nich při tom drží telefon v ruce.

"V České republice se stal mobilní telefon součástí našeho každodenního života. T-Mobile jako operátor obsluhující největší počet zákazníků na trhu se cítí být společensky spoluodpovědný za to, jak se majitelé mobilů chovají při jejich používání vůči svému okolí," říká Martina Kemrová, tisková mluvčí společnosti T-Mobile. "Proto jsme se také rozhodli vytvořit unikátní projekt mobilní etikety, který by zábavnou formou ukazoval, jak používat mobilní telefon tak, abychom nerušili ostatní a neohrožovali vlastní bezpečnost a potažmo ani životní prostředí," dodává.

Projekt jaXmobilem se tohoto úkolu zhostil za pomoci pana X, který spolu s dalšími postavičkami z pera Štěpána Mareše ukazuje, jak se správně a ohleduplně chovat s mobilním telefonem. Všechny zásady etikety jsou shrnuty do přehledného desatera a jsou vždy doplněny kreslenou anekdotou, která ukazuje, jak to v praxi může dopadat, pokud se dané zásady uživatel mobilnu nedrží. Na webu je také zvláštní sekce věnovaná recyklaci mobilních telefonů.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz