Jiří Dvorjančanský nastoupil do T-Mobile v květnu 1999 na pozici obchodního ředitele, o tři roky později v červnu 2002 se stal ředitelem marketingu. Zejména v této funkci významně přispěl k získání vedoucí pozice operátora na českém trhu.
"Nemám rád stojaté vody - má vnitřní hnací síla mě nutí k neustálým změnám v profesním životě," říká Jiří Dvorjančanský a doplňuje: "Za těch posledních devět let, jež jsem strávil v T-Mobile, jsem nesmírně vděčný. Poznal jsem řadu skvělých lidí, s nimiž byla radost pracovat, a měl jsem možnost se podílet na práci v mezinárodním týmu. Věřím, že získané zkušenosti zúročím a že nový post mne posune dál."
Jiří Dvorjančanský je ženatý, má dva syny. Volný čas nejraději tráví s rodinou, k jeho koníčkům patří golf, jízda na horském kole, běh na dlouhé tratě či hokej, nepohrdne dobrým akčním filmem, hudbou a sklenkou červeného vína.
Uvolněnou pozici výkonného ředitele pro marketing v současné době vykonává Petr Dvořák, dosavadní ředitel Category & Product Management. O nástupci Jiřího Dvorjančanského rozhodne představenstvo T-Mobile Czech Republic do poloviny března.
Fotografie Jiřího Dvorjančanského naleznete v Obrazovém archivu.
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz