František Mala novým marketingovým ředitelem

Praha, 12. října 2011 - Novým výkonným ředitelem úseku marketingu společnosti T-Mobile Czech Republic se od 1. listopadu 2011 stane František Mala. Jeho jmenování bylo na konci minulého týdne schváleno představenstvem společnosti. František Mala, který v současnosti zastává post ředitele divize strategie prodejních kanálů Slovak Telekom, nahradí na postu marketingového ředitele Petra Dvořáka, který odchází z T-Mobile ke konci října.

František Mala (36 let) je absolventem Univerzity Komenského v Bratislavě. Ve Slovak Telekomu/T-Mobile Slovensko působí od roku 2000. Zde díky výborným výsledkům postupně dosáhl na manažerské pozice v oblasti financí, marketingu a péče o zákazníky. Čtyři roky se úspěšně věnoval řízení segmentu nefiremních zákazníků v T-Mobile Slovensko. Po integraci Slovak Telekomu a T-Mobile Slovensko měl posléze na starosti řízení divize služeb zákazníkům Slovak Telekomu. V současné době působí jako ředitel divize strategie prodejních kanálů v téže společnosti. Před nástupem do skupiny Deutsche Telekom pracoval mimo jiné ve společnosti PricewaterhouseCoopers či Coopers & Lybrand.

"Jsem velmi rád, že klíčové pozici v naší společnosti bude právě František Mala, který má nejen široké zkušenosti jak z oblasti marketingu, tak péče o zákazníky, ale navíc je dokáže kombinovat s pohledem finančníka," komentuje volbu Milan Vašina, generální ředitel T-Mobile Czech Republic, a doplňuje: "Úloha marketingového ředitele telekomunikační společnosti není v současnosti jednoduchá, ale jsem si jist, že František se jí zhostí se ctí. Zároveň bych rád poděkoval za úsilí a kreativní přínos Petru Dvořákovi, který stál v čele marketingu naší společnosti poslední tři roky, a popřál mu hodně úspěchů do budoucnosti."

František Mala kromě rodné slovenštiny mluví anglicky, německy a česky. Je ženatý, má dvě děti. Svůj volný čas tráví nejraději s rodinou, dobrou knihou či v pohybu, ať už se jedná o turistiku či plavání.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz