Další vlna přechodu na nový systém CRM spojená s odstávkou

Od pátku 21. 8. 20:00 hodin do pondělí 24. 8. 2015 dopoledne proběhne plánovaná aktualizace a úprava systémů T-Mobile. Tato událost souvisí s druhou vlnou přechodu na nový systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Operátor své klienty s předstihem upozorňuje na nutnou odstávku některých služeb a omlouvá se za případné komplikace. Zákazníci budou mít i během odstávky možnost aktivovat vybrané datové balíčky (včetně roamingového).

Stávající služby T-Mobile včetně volání, SMS a dat budou v uvedeném období fungovat bez omezení. V rámci odstávky však bohužel nebude možné přijímat a realizovat klientské požadavky, jako jsou aktivace nových služeb či změny v jejich nastavení, a to ani přes samoobsluhu Můj T-Mobile.

V omezeném provozu bude fungovat také Zákaznické centrum. Asistenti zde budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat základní požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty/krádeže. Odstávka se dotkne i klientů značky Kaktus a těch, kteří využívají služeb virtuálních operátorů v síti T-Mobile (GTS, Mobil.cz, RWE mobil a PRE mobil).

Operátor žádá své zákazníky, aby si s předstihem změnili své stávající nastavení služeb, případně aktivovali služby, které chtějí v období 21.–24. srpna používat.

Aktivační stránka nabídne v době odstávky zákazníkům následující možnosti:
1. Objednání jednodenního datového balíčku 25 MB (v případě jeho vyčerpání je možné aktivovat opakovaně).
2. Pokud má zákazník týdenní nebo měsíční datový balíček, může si aktivovat pomocí turbobuttonu 50 MB.
3. Objednání jednodenního roamingového datového balíčku 30 MB (v případě jeho vyčerpání je možné provést opakovaně).

Přechod na nový CRM je zásadní a nutnou technologickou změnou, která pomůže zkvalitnit obsluhu klientů T-Mobile i zavádění nových služeb. První vlna přechodu úspěšně proběhla na podzim loňského roku.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz