B2B V T-MOBILE POVEDE MARTIN ZÁKLASNÍK

Praha, 8. července 2014 – Novým ředitelem marketingu pro business segment se od 1. července 2014 stal Martin Záklasník (37) a nahradil tak Miloše Mastníka, který tuto funkci zastával poslední dva roky. 

„Hlavni roli marketingu v business segmentu vidím především v oblasti podpory rozvoje nových obchodních příležitostí a služeb na trhu ICT,“ říká Martin Záklasník, ředitel marketingu pro business v T-Mobile. 

Martin Záklasník (37) je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze, poté studoval na University of Economics and Business Administrationve Vídni. Studia završil získáním doktorandského titulu (Ph. D.) na VŠE. Během svých studií absolvoval několik zahraničních stáží v USA, Rakousku a Mexiku. 

Své rozsáhlé pracovní zkušenosti z oblasti obchodu a marketingu Martin Záklasník nabyl v rámci několikaletého působení v zahraničních společnostech. Pět let pracoval jako konzultant pro oblast telekomunikací v Bonnu v Detecon International, která je součástí koncernu Deutsche Telekom. Zde spolupracoval na řadě mezinárodních projektů. Svůj pobyt v Německu si po této zkušenosti prodloužil o další rok působením v oddělení Business Development firmy Satellic Traffic Managment sídlící v Berlíně. Následně přijal pozici obchodního ředitele v T-Systems v ČR. 

Martin mluví anglicky, německy, rusky a španělsky. Je ženatý, má tříletého syna Davida. Odpočívá nejraději s rodinou nebo při čtení. Rád cestuje, hraje squash, golf a lyžuje. 

Foto v tiskové kvalitě ke stažení zde.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz