Datový provoz o Štědrém dnu v síti T-Mobile meziročně vzrostl téměř o 24 %.
Hodina nejvyššího datového provozu zůstává stejně, jako vloni, na 21:15-22:15.
Volalo se o 5.5 % méně než v předchozím roce - celkem se uskutečnilo 7,8 milionů hovorů, nejvytíženější byl čas mezi 10-11 hodinou dopolední, kdy se uskutečnilo přes 1,7 milionů hovorů.
Pro srovnání, nejvytíženější den z pohledu volání v síti T-Mobile proběhl 4.9.2023 (první školní den), kdy se uskutečnilo cca 17.4 mio hovorů.
Počet SMS a MMS každoročně klesá, komunikace s blízkými se přesouvá do on-line prostoru.
T-Mobile také přináší zákazníkům každoročně adventní týdny do aplikace Můj T-Mobile, součást čtvrtého adventního týdne byla i neomezená data na víkend, která si v aplikaci vyzvedlo přes 121 tisíc zákazníků.
Televizi MAGENTA TV včera sledovalo téměř 70 % uživatelů této služby. Stejně jako minulé roky na Štědrý den v televizi nejvíce bodovaly české pohádky.
Nejsledovanější tituly v pořadí dle sledovanosti byly Láska rohatá, Nesmrtelná teta a Tajemství staré bambitky.
Ze zahraniční produkce bodovaly Láska nebeská, Shrek a Sám doma.
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz