Úprava podmínek sledování reklamních bloků na kanálech FTV Prima

Společnost T-Mobile reaguje na opatření vysílatele FTV Prima, který s platností od 1. 6. 2022 omezil na všech svých kanálech přetáčení reklamních bloků. Představuje proto technické úpravy, které umožní zachování programové nabídky FTV Prima a zároveň minimalizují zhoršení zákaznické zkušenosti při sledování TV. 

Nové opatření se dotýká všech kanálů vysílatele FTV Prima, tedy Prima, CNN Prima NEWS, Prima COOL, Prima ZOOM, Prima MAX, Prima LOVE, Prima KRIMI, Prima STAR a Prima SHOW. Po skončení pořadu je možné v archivu pořadů (ne starších než 7 dnů) přeskakovat reklamy cca po třech minutách reklamního bloku. U veškerých nahrávek starších 7 dnů zůstává pro zákazníky možnost přetáčení reklam plně zachovaná. V případě, že si zákazník spustí pořad se zpožděním a tento pořad v živém vysílání stále běží, není možné reklamní blok přeskakovat.

Zvolené technické řešení vychází z rozsáhlé a dlouhodobé diskuze s FTV Prima a jeho cílem je za dodržení podmínek stanovených vysílatelem omezit negativní dopad opatření na divácký komfort. 

 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz