T-Mobile dnes ve spolupráci s agenturami Proboston a MediaCom spustil na webových stránkách Deník.cz a Primat.cz „Leaderboard Expandable“ k soutěži RozjezdyRoku.
Jde o v České republice zcela nový formát online banneru, který si klade za cíl oslovit uživatele neobvyklou a zábavnou formou, a vystoupit tak z řady standardních bannerových ploch. Operátor se inspiroval aktuálním trendem v digitálním umění, a to zobrazováním pomocí čtverců. Inovativním a svěžím prvkem v banneru je způsob, jakým se jednotlivé dlaždice rozpadají a odkrývají novou stránku s produktem.
Leaderboard Expandable je dalším krokem T-Mobile při využívání netradičních formátů reklamních médií.
T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.
Kontakt na tiskové oddělení: press@t-press.cz