Náš hlasový automat (IVR) je zase o něco chytřejší

T-Mobile spustil zkušební provoz nové funkcionality hlasového automatu – infolinky, která je zákazníkům k dispozici při řešení jednoduchých úkonů, například objednání a změně služeb. Novinkou je v České republice unikátní integrace rozpoznávání řeči (ASR) v jednom z modulů – konkrétně se jedná o informace o roamingových službách. Dodavatelem řešení je firma Nuance.

Zákazník místo tradičního mačkání čísel v mobilním zařízení dle návodu hlasového automatu jednoduše zřetelně vysloví název země, u které ho zajímají ceny za volání a další služby. Systém rozpozná dotaz a obratem sdělí požadované informace. Služba je nyní otevřena v testovacím režimu pro zákazníky, jejichž telefonní čísla končí číslicemi 1 – 5.  Novou funkci hlasového automatu již vyzkoušeli tisíce klientů, a z dosavadního měření vyplývá, že zákaznická spokojenost je vysoká.

 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz