Přechod na nový systém CRM proběhne poslední říjnový víkend

Praha, 13. října 2014 – Od pátku 24. 10. 20:00 hodin do pondělí 27. 10. 2014 dopoledne proběhne plánovaná aktualizace a úprava systémů T-Mobile. Tato událost souvisí s první vlnou přechodu na nový systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Jde o zásadní a nutnou technologickou změnu, která pomůže zkvalitnit obsluhu klientů i zavádění nových služeb. Operátor své zákazníky s předstihem upozorňuje na nutnou odstávku některých služeb a omlouvá se za případné komplikace.

Stávající služby T-Mobile včetně volání, SMS a dat budou v uvedeném období fungovat bez omezení. V rámci odstávky však bohužel nebude možné přijímat a realizovat klientské požadavky, jako jsou aktivace nových služeb či změny v jejich nastavení, a to ani přes samoobsluhu Můj T-Mobile. V omezeném provozu bude fungovat také Zákaznické centrum. Asistenti zde budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat základní požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty/krádeže. Odstávka se dotkne i klientů značky Kaktus a těch, kteří využívají služeb virtuálních operátorů v síti T-Mobile (GTS, Mobil.cz, RWE mobil a PRE mobil).

Operátor proto žádá své zákazníky, aby si s předstihem změnili své stávající nastavení služeb, případně aktivovali služby, které chtějí v období 24.–27. října používat, zejména národní či roamingové datové balíčky a hlasová zvýhodnění.


 
O společnosti

 

T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,5 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu a jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou ze strategických priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. V rámci ESG agendy se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje na opatření vedoucí ke zmírnění klimatických změn a zvyšování digitální gramotnosti české populace. Operátor cíleně podporuje neziskové organizace a znevýhodněné skupiny a pomáhá při mimořádných událostech.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.

Kontakt na tiskové oddělenípress@t-press.cz